“Te iubesc la infinit” pe Euforia Tv


Doi soti, Baek Sae Hoon si  Lee Sun Young, incearca cu disperare sa aiba un copil, dar nu reusesc.

Mama baiatului incearca sa-si ajute nora sa aiba un copil, drept pentru care ii propune sa apeleze la o mama surogat fara ca fiul ei sa stie acest lucru. Asa apare in viata lor Go Eun Nim – mama surogat.

Lucrurile insa se complica caci, la cativa ani dupa ce naste, Go Eun Nim isi salveaza propriul copil fara a stii cine este. Drept rasplata este angajata in firma familiei si acolo se indragosteste de fratele mai mic al tatalui copilului, se casatoreste cu acesta si… il paraseste. Ce se intampla? De ce recurge ea la un asemenea gest?

Urmariti de luni 24 octombrie, ora 16:00, inainte de Boys over Flowers - Te iubesc la infinit – o poveste fascinanta a unei mame surogat, o noua drama contemporana.

Daca stiu eu bine, numele adevarat al serialului este Loving you a thousand times. Poate ca acum va suna mai cunoscut. Mie cu siguranta da! Okay, serialul are 55 de episoade si a fost produs in anul 2009.

Edited later: Andrea Rusu (mersi pentru observatie!) mi-a atras atentia ca in aceasta drama joaca si Kim Hee Chul din Super Junior! Asa ca urmariti-l!

13 thoughts on ““Te iubesc la infinit” pe Euforia Tv

  1. serios??????? eu ma uit de cateva zile la un serial , “baieti de bani gata” si am vz ca era un alt serial inainte de asta, nu am dat importanta, dar acum ca stiu ca joaca Heechul in “te iubesc la infinit” ma incui in camera si ma benoclez la el :))…doamne cat il iubesc, si m-am uitat sa vad daca este vreunul din Super Junior… , ma simt asa fericita dintr-odata…. I love life ! :D

  2. eu nu m-am uitat de la inceput, da am aflat de el si la incept ma uitam numai pt heechul dar acuma nu!!! si defapt in acest serial este vorba despre 2 familii care sunt…si mie imi plake heechul, si imi pare tare rau ca a plecat in armata si mai vine peste 2 ani:((….

  3. stiti cumva unde pot sa vad episoadele 53 si 54 din “te iubesc la infit” ca le-am pierdut pe cele de pe euforia va rooog :(((((((

    • Le poti urmari in engleza (nu stiu site-uri in romana) pe diferite site-uri. In engleza, drama se numeste “Love you a million times”.
      Si, mersi de observatie ;)

Lasă un răspuns

