Petiţie: albume K-Pop la eMag!


Ce vreau să spun prin acest titlu? Simplu. Uite cum stau lucrurile.

Le-am trimis azi un mesaj, pe facebook, celor de la eMag și am avut placerea să primesc și un răspuns. Ce conținea mesajul meu? I-am întrebat dacă în viitor vor aduce și CD-uri  ale coreenilor. Cine nu ar vrea să cumpere de pe un site românesc? Sigur, merge și de pe Amazon, dar, cred eu, să cumperi din Romania e mai bine.

Iată ce mi-au răspuns:”

Salut,

Iti multumim pentru mesajul tau. Momentan nu avem in plan sa aducem in oferta muzica mentionata, insa daca vom observa o cerere din ce in ce mai mare pe acest gen de muzica vom lua in considerare introducerea in oferta a muzicii KPop.

O zi buna,
Echipa eMAG

Deci… aveți o idee cum să strângem mai multe cereri? Poate o campanie pe facebook cum s-a făcut și pentru concertul lui REborn?

Ce spuneți?

EDIT By Crissa:

Aceasta este pagina de Facebook pentru like-uri. Sperăm să adunăm cât mai multe pentru ca cei de la eMag să vadă că există cerere.

Aceasta este o petiţie online cu semnături, care atunci când voi considera că am strâns destule o vom putea trimite celor de la eMag.

Un target anume? Nu avem, trebuie să fie cât mai multe.

48 de gânduri despre “Petiţie: albume K-Pop la eMag!

  1. Pai daca cineva ar lua o initiativa si sa faca o pagina cu semnaturi sau ceva in genul pe care sa o promoveze pe paginile kpop din romania, ale trupelor, kdramelor si altele sunt sigura ca s-ar strange o gramada de semnaturi. Avem nevoie doar de cineva care sa deschida o astfel de pagina si tot ce mai trebuie facut este ca ea sa se raspandeasca.

    Apreciază

  2. Pingback: Albume K-Pop in Romania?! | .SHINeeRomania.

  3. Pingback: Albume K-pop in Romania?! | .SHINeeRomania.

  4. Da am putea fiecare care are facebook sa trimita un mesaj celor de la eMAG in care sa le cerem sa aduca cd-uri kpop, nu e totuna daca at cand ei deschid fb-ul sa vada din 100 de mesaje numai unul despre kpop, dexat at cand din 100 de mesaje sa vada vreo 30 legate de kpop…eu le scriu azi un mesaj, dau like la pagina de fb si semnez petitia, restul vom vedea ce va iesi…

    Apreciază

    • Cei de la eMAG mi-au spus asa:”Momentan nu avem in plan sa aducem in oferta muzica mentionata, insa daca vom observa o cerere din ce in ce mai mare pe acest gen de muzica vom lua in considerare introducerea in oferta a muzicii KPop.”
      Deci cat mai multe semnaturi. Nu a trecut nici abia o saptamana, deci vom mai astepta. Dar, dupa cum a mai spus cineva, cred ca ar fi bine ca fiecare sa trimita si mesaje celor de la eMAG…

      Apreciază

  5. A trecut o saptamana si le-am trimis celor de la eMAG primul mesaj. O sa le mai trimit cand se vor mai strange… Iata ce au zis:
    „Salut,
    Iti multumim pentru mesajul tau.
    Urmarim acea petitie si ne bucuram sa vedem ca exista si o pagina de Facebook in acest sens.
    Analizam propunerea ta.
    Multumim,
    Echipa eMAG”

    Apreciază

Lasă un răspuns

