K-Idol Factz: Tiffany


Imagine similară

  • Nume: Stephanie Hwang  / Hwang Mi Young
  • Grup: Girls’ Generation 
  • Poziţie: Vocal
  • Nume de scenă: Tiffany
  • Data naşterii: 1 August , 1989
  • Înălţime: 162 cm
  • Greutate : 50 kg
  • Grupa sangvină: O

  1. Este obsedată de culoarea roz.
  2. Membrele din Girls’ Generation au plecat odată de acasă fără Tiffany , aceasta a venit în lacrimi alergând după ele.
  3. Ii place să plângă .
  4. Este ghinionistă pentru că greșelile ei în evoluţii sunt întotdeauna cele capturate de camera foto.
  5. Bate din palme ori de câte ori râde.
  6. Este cu 1 cm mai înaltă decât Jessica!
  7. Urăște insectele.
  8. A fost foarte emoționată în performanța lor,”Dear Mom”, pentru că mama ei a murit când ea avea 11 ani.
  9. Este geloasă pe oamenii cu picioare lungi .
  10. A ajutat un anti fan, deși s-a purtat urât cu ea.
  11. De Crăciun, fetele din Girls’ Generation au mers la familiile lor, iar Tiffany a rămas singură pentru că familia ei este în SUA …
  12. A spus odată că a fost profesoara de dans al lui Hyoyeon.
  13. Să împartă camera cu Seohyun a fost cea mai mare povară pentru Tiffany, pentru că a crezut că nu va fi o Unnie bună . ( unnie = soră mai mare )
  14. Urăște aegyo-ul lui Yoona ..
  15. Este speriată de copii .
  16. Dacă s-ar fi născut băiat, ea ar fi ales-o pe Seohyun ca persoana cu care s-ar întâlni pentru că e sigură că aceasta va avea grijă de ea .
  17. Ii place să împartă cu toată lumea cuvintele din Biblie!
  18. Este numită regina geloziei .
  19. Iubește animalele, chiar a vrut ca animal de companie un tigru.
  20. „Dintr-o dată, inima începe să mă doară … pentru că cineva a strigat-o pe Taeyeon ‘soția lui’ ” – Tiffany.
  21. Urăște numele ei coreean „Mi Young”.
  22. Este apropiată de părinții lui Taeyeon, le spune ‘mamă’ și’ tată’.
  23. Se uită la Gossip Girl.
  24. Urăște fumătorii.
  25. Seohyun a spus că Tiffany gândește foarte matur și are un simț puternic al responsabilității. „Poți învăța multe de la Fany Unnie.”
  26. E apropiată de Sulli din F(x)  .
  27. Numărul ei preferat este 7.
  28. A strecurat odată un câine în cămin. Numele lui a fost Romeo.
  29. În jurnalul ei, ea păstrează bilete de film și scrie numele persoanelor cu care a fost.
  30. Felul in care gătește le sperie pe membre.
22 de gânduri despre “K-Idol Factz: Tiffany

  1. 7.Si eu.
    8.Imi pare rau pentru ea.
    10.Ce dragut din partea ei.
    11.Si nu a mers la familia nici uneia dintre membre daca tot ii considera parintii ei?Singura de Craciun,mi se pare deprimant.
    17.Asa si trebuie.Se poate lua de mana cu Siwon.
    19.Si eu am vrut un tigru dara mama a
    zis ca oricat i-ai dresa tot periculosi sunt daca simt miros de sange.
    21.De ce? E un nume chiar frumos.

    Multumim Miru 🙂

    Apreciază

  2. Deci facem inca o revizualizare: Siwon, Bang Taeyang si prima femeie cu Biblia Tiffany. Da…Tiffansus nu suna bine…..
    @8 Nu am stiut x_x………..RIP
    @9 Si eu la fel:))
    Vreau si eu un urs de-alaaaaa care-mi cumpara ;;)

    Apreciază

  3. Miruleeee=))) Ai un vot =))) La pollu cu „Trupa preferata..” la Others cineva a scris Miru=)))

    Si……nu stiu daca aceeasi persoana ca anul trecut sau alta a scris Crissa….x_x

    Apreciază

  4. Aww ce cute cute cute e Fany 🙂 la prima vedere pare cam naiva,dar se pare ca daca stai sa o cunosti s-ar putea sa ai surprize (cum am avut si eu acuma) si totusi in video-uri nu pare asa mica,dar 1,62?! e aproape cat mine (pana si eu sunt un pic mai inalta si totusi nu sunt de seama ei) dar asta daca asa i-a fost norocul…….

    Apreciază

Lasă un răspuns

