Psy, TOPP DOGG, Cross Gene, N-SONIC revin + albume şi melodii

Probabil că fanilor li s-au părut că a trecut o eternitate de la ultimul hit al lui Psy, dar aşteptarea a luat sfârşit pentru că acesta revine cu „Hangover” alături de Snoop Dogg!

Pe lângă cei doi, în video îi puteţi vedea şi pe alţi membri din familia YG. Pe câţi dintre ei i-aţi descoperit?

După ce şi-au tachinat fanii cu teasere colorate, cei trupa TOPP DOGG au revenit cu ultimul lor MV intitulat „TOPDOG”, la fel şi cu al treilea mini-album, „Amadeus”.

N-SONIC, ce au pre-lansat recent melodia „Crazy”, au revenit cu mini-albumul şi melodia de titlu, „Pop Beyond”!

Mai jos MV-ul şi albumul:

Cross Gene au revenit în sfârşit!

Aceştia au lansat MV-ul „Amazing -Bad Lady-” şi e primul lor comeback coreean de doi ani încoace, după albumul de debut, „TIMELESS”.

În spatele MV-ului lor e Lee Ki Baek, acelaşi şi din spatele lui „Now” al celor doi din Trouble Maker şi „A Boy” al lui G-Dragon.

Boyfriend au revenit recent cu „Obsession”, iar acum au lansat şi albumul!

INFINITE îşi sărbătoresc aniversarea printr-un video lansat astăzi plin de secvenţe filmate chiar de băieţi!

Minah din Girl’s Day cântă „You, I” pentru OST-ul dramei „Doctor Stranger”!

Jaejoong cântă „Even Though I Hate” pentru drama sa, „Triangle”. Acesta a scris versurile pentru melodie, iar acum a apărut şi versiunea oficială.

 

 

8 gânduri despre „Psy, TOPP DOGG, Cross Gene, N-SONIC revin + albume şi melodii

  1. alexa

    Multumim draga Lucy pentru atatea noutati foarte bune! Imi place MV-ul piesei de la Topp Dogg, interesanta combinatia : peisajul arid, desertic si tehnologia de ultima ora, iar focul nu lipseste caci asa ne-au obisnuit chiar cu primul MV pe care l-au lansat la debut!
    Imi place tot mini-albumul „Obssesion” al baietilor de la Boyfriend, deja l-am descarcat si l-am ascultat! De fapt imi place toata muzica lor pe care am arhivat-o si o reascult cu placere.
    Ii asteptam pe baietii Cross-Gene si ma bucur ca au revenit dupa atata timp si au revenit bineee!.
    N-Sonic, placuta muzica! si ost-ul interpretat de KJJ in maniera cu care ne-a obisnuit in interpretarea baladelor! Ce sa mai spun?! Inca o data multumim din suflet pentru atatea stiri despre muzica de calitate! Voi Kpopro, sunteti sursa mea zilnica de noutati kpop si dupa ce imi trimiteti stirile, imediat „fug” pe YT si imi descarc ceea ce mi-a placut. Sa fiti sanatosi toti: Admini si colaboratori, sa aveti spor in tot ce faceti si sa stiti ca munca voastra aduce bucurie tuturor celor care acceseaza site-ul, chiar daca nu lasa niciun comentariu. Sunt sigura ca toti va trimit cate un gand bun si va multumesc in „tacere”. Va imbratisez cu drag pe toti!!!

    Apreciază

    Răspunde
  2. Chaerin

    Sincer,videoclipul lui PSY nu mi se pare cine stie ce,melodia e buna dar MV-ul nu face decat sa arate o zi din viata celor doi fictional,desigur.Si singurii membri ai familiei YG aparuti in videoclip sunt desigur nici mai mult nici mai putin cei doi ,,The Leaders”,asa cum ne-a obisnuit domnul Yang,mereu liderii in lumina reflectoarelor.Albumul celor de la Boyfriend mi-a placut in intregime si videoclipul celor de la Cross Gene mi se pare foarte frumos iar melodia destul de buna.Si,cam atat……….

    Apreciază

    Răspunde
  3. Dae

    Mai mult Snoop Dogg feat.PSY ..melodia chiar e nasoala ,dupa cat timp a trecut de cand si-a anuntat comeback-ul ( septembrie anul trecut) si pana acum..ma asteptam la ceva cel putin la fel de bun ca Gentleman

    Apreciază

    Răspunde
  4. Crissa

    Bun, asa ca ma intorc si eu acasa si dau de o gramada de clipuri noi….:D
    PSY…sincer nu mi s-a parut cine stie ce e meh de plictiseala atata tot, nu stiu de ce a intarziat atat reveirea. Am vazut-o cumva pe Sunny la el in videoclip?
    La Topp Dogg tipul cu par cret seamana cu Crazyno….melodia nu-mi place, videoclipul da :))
    La N-Sonic inteleg papion clar :))) Clipul e nice, melodia e meh….
    Melodia de la Cross Gene e prea scurta… 😦
    Imi place Obsession de la Boyfriend si gataa 😀
    Ce bine e sa o ai pe Lucy pe aici ^_^

    Apreciază

    Răspunde

Lasă un comentariu