Ce fel de strategie foloseşte JYP ca stagiarii lui să crească în înălţime?


GOT7 au fost invitaţi la emisiunea Young Street de pe SBS Power FM şi au vorbit despre strategia pe care o foloseşte JYP pentru ca stagiarii lui să crească în înălţime.

DJ-ul K.Will a spus: „Am auzit că toţi membrii joacă baschet împreună la agenţie”, iar liderul JB a spus:Jr, Bam Bam şi eu am jucat baschet. Era un fel de exerciţiu ce ne ajuta să creştem în înălţime.”

Bam Bam a spus: „Am jucat baschet şi am băut infuzie de plante medicinale. Ne şi întindeam des. M-a ajutat destul de mult.”

JB apoi i-a făcut pe toţi să râdă spunând: „Dar eu n-am devenit mai înalt. Probabil că la mine procesul ăsta s-a oprit încă de când eram la şcoală.”

2 gânduri despre “Ce fel de strategie foloseşte JYP ca stagiarii lui să crească în înălţime?

Lasă un răspuns

