Trupele de fete din K-Pop: de la cute la sexy


Imagini pentru kpop girls groups sexy    Cu toţii ştim că odată cu fiecare comeback, idolii încearcă să vină cu ceva nou, ceva diferit de evoluţiile lor anterioare. Acestea pot aduce nişte schimbări precum lansarea unei balade, în loc de o melodie dance, schimbarea conceptului din sexy în cute sau invers. Am observat cu toţii ceva în ultima vreme, nu? Faptul că trupele ce revin cu un concept sexy par să devină din ce în ce mai populare…

Girl’s Day

Imagini pentru girls day

Când am început postul dat, mă tot gândeam la Girl’s Day şi cum le-a crescut popularitatea după ce au lăsat în urmă zâmbetele dulci şi au revenit cu o melodie ce le accentuează, ei bine, părţile feminine. „Expectation”.
Desigur, înaintea lor au mai fost cazuri de genul, însă Girl’s Day e singura trupă din cele recente ce au obţinut un număr considerabil de fani. Sincer vorbind, eu nu le ştiam pe fete până nu au lansat „Expectation”, dar chiar şi atunci refuzam să ascult melodia, pentru că dansul mi se părea exagerat. Asta până am dat de un live de-al lor şi de atunci le-am devenit fană. Recentul comeback cu „Darling” ne-a reamintit tuturor cum au început fetele, deşi nu au revenit la obişnuitul lor concept drăguţ, pentru că au mai adăugat şi câteva mişcări mai provocatoare. Într-un final, această trecere de la cute la sexy, le-a adus primul premiu fetelor într-un show muzical. Vara trecută, au câştigat la Inkigayo cu „Female President”.

AOA

Imagini pentru aoa

Îmi amintesc de AOA când au lansat primele lor teasere pentru debut. Vă mai aduceţi aminte? Le afişau pe toate ca nişte îngeri şi eram total sigură că va fi un concept cute. Cu toate că nu putem spune în totalitate că „Elvis” avea un concept drăguţ, mai ales pentru că avea şi varianta formaţiei, mai apoi, fetele au revenit cu „Get Out” ce implică nişte elemente de superheroes + cute MV + sexy dance. Au stat destul de bine la vânzări, dar totul a fost nimic până AOA au lăsat în urmă drăgălăşeniile şi au lansat „Confused”. Melodia, a fost, relativ, bună, însă doar a pregătit fanii pentru ce avea să urmeze. Pe 16 ianuarie urmau să lanseze „Miniskirt”, single-ul ce le-a adus fetelor primul trofeu la un show muzical, iar vânzările lor au crescut practic de trei ori. Nu putem omite şi controversele create în jurul acestui comeback, precum dansul prea sexy şi înlăturarea unor mişcări pentru a putea promova în continuare la show-uri. Ultimul lor comeback a fost cu „Short Hair” şi nu a făcut decât să le ridice în topuri şi la vânzări. Fetele urmează să debueze în Japonia. Vom vedea ce strategie au…

FIESTAR

Imagine similară

Fiestar e o trupă debutată de LOEN cam prin 2012 şi destul de promiţătoare la acel moment. MV-ul lor de debut a fost „Vista”, care nu pot să spun că a fost cute, dar nici sexy. A fost ceva gen..k-pop. Au trecut la conceptul de sexy când au lansat „I Don’t Know” şi aşa s-au dus de râpă toate speranţele mele pentru „în sfârşit o trupă unică.” Melodiile lansate de trupă până acum n-au avut încă succesul ce l-a avut „Vista”. A fost cea mai bine clasată melodie a lor şi la vânzări la fel. Acum o lună, au revenit cu „One More”, ceva total diferit ce ce au făcut până acum. Fetele au renunţat la conceptul de cute şi au luat exemplul altor trupe, lansând un MV mult mai matur şi, desigur, sexy. Încă nu pot spune cu siguranţă care sunt rezultatele, dar nu pare să le fi adus atât de mult succes, deşi, lumea şi-a mai adus aminte de ele.

Rainbow

Imagini pentru rainbow kpop

Nu pot spune că Rainbow au avut în totalitate concepte cute. Dar melodiile gen „Tell Me Tell Me” sau „Sunshine” au elemente sexy foarte slabe şi în general, fetele au adoptat imaginea de cute. În luna ianuarie a anului curent, acestea au lansat un sub-unit cu numele de Rainbow BLAXX. Nu numai că au renunţat la conceptul drăguţ, dar au lansat un videoclip atât de provocator, încât a atras destul comentarii negative la adresa lor şi, din nou, au fost nevoite să îşi modifice coregrafia. Înainte de asta, Rainbow mai lansase un sub-unit, Rainbow Pixie, acstea promovau în continuare sub conceptul de cute, dar cu toate că au stat mai bine la vânzări decât Rainbow BLAXX, în topurile muzicale au stat mai prost.

Dal Shabet

Imagini pentru dal shabet

Mie însuşi numele de Dal Shabet îmi sugerează ceva cute, deşi mă îndoiesc că ar avea vreo semnificaţie. Au încercat până acum diferite concepte, dar niciunul nu le-a scăzut vânzările, decât decizia lor de a încerca un concept foarte sexy. Au lansat în 2013 „Be Ambitious (Look At My Legs)”, numele vă spune ceva? Ei bine, dacă nu, vă spun eu. Odată cu lansarea MV-ului, au adus asupra lor şi nişte controverse neplăcute plus că au mai fost şi criticate prin modul în care îşi dezvăluie picioarele.

Imagini pentru dal shabet be ambitious

În 2014 au revenit cu „B.B.B (Big Baby Baby)”, un concept, la fel, sexy şi o melodie care mie chiar îmi place. Nu au obţinut rezultate mari. Vânzările lor scăzând considerabil, de două ori faţă de „Have, Don’t Have”. Deşi, în topuri au stat puţin mai bine. Să vedem ce vor lansa data viitoare. Vor reveni la un concept cute sau la unul puternic? Sau vor continua cu sexy..?

Stellar

Imagini pentru stellar

Stellar e o trupă de fete ce a debutat în 2011 cu „Rocket Girl”, o melodie drăguţă în care nici nu ai zice că sunt fetele ce dansează provocator în „Marionette”. Cu toate că a tsrâns în jurul lui destule controverse şi mai e şi 19+, rămâne cea mai de succes melodie a lor, poziţionându-se pe locul 35 în Gaon Chart, o creştere considerabilă faţă de melodia lor de debut, ce a sfârşit pe locul 143. Se pare că, dezvelindu-şi anumite părţi ale corpului, lumea şi-a amintit de ele sau pentru alţii, au auzit în sfârşit de ele. Să vedem cum vor continua.

Trupe ce au cele mai puţine şanse să aibă un concept sexy

A Pink

Nu sunt singura care, la vederea numelui A Pink se gândeşte la dulcegării şi aegyo-uri, nu? Ei bine, A Pink, o trupă care nu prea ieşea în evidenţă, a devenit populară odata cu lansarea anumitor single-uri, iar acum toţi, până şi alţi idoli au febra „A Pink”. Desigur, am avut nu doar o trupă ce promova un concept cute, dar ce le face deosebite pe A Pink? Eu nu pot să spun dintr-un anumit motiv, dar cel mai bine ştiu fanii. Cel puţin, eu nu mi le imaginez promovând ceva sexy, mai ales pe unele din fete. Şi sunt atât de adorate anume din motivul că rămân cu stilul lor, nevinovat şi drăguţ. Nu sunt sigură ce ar ieşi dacă brusc le-aş vedea în nişte pantaloni extrem de scurţi desfăcându-şi picioarele pe scenă. De aceea, în opinia mea, trupa are cele mai puţine şanse să experimenteze cu una semenea concept.

f(x)

Recent, Victoria a spus că ar vrea să încerce un concept sexy şi că nu poate face asta din cauza lui Amber. Ei bine, da, v-o imaginaţi pe Amber cumva într-o rochiţa extrem de scurtă dând din fund? Nu, nici eu. Plus că f(x) nu face în totalitate concepte cute, încearcă să rămână aproape de stilul lor, ceea ce e bine şi nu cred că SM le va împinge până a-şi dezgoli prea mult din piele.

Am menţionat doar câteva exemple şi cred că pe restul le ştiţi şi singuri. Păreri?

8 gânduri despre “Trupele de fete din K-Pop: de la cute la sexy

  1. Imi place One More de la FIESTAR, iubesc Something de la Girls Day, imi place Marionette de la Stellar, iubesc Miniskirt de la AOA (le iubesc pe AOA dar nu le stiu numele). Sincer AOA mi-au placut de la inceput si imi plac toate melodiile lor in diferite masuri, Girls Day…..daca e stilul cute Twinkle Twinkle e ok, dar imi plac Expectation si Something, de Female President mi s-a luat. NU suport Rocket Girl de la Stellar.

    Apreciază

  2. Eu am incercat ieri sa ascult Marionette de la Stellar dar imi spunea ca e restrictionat in functie de varsta sau asa ceva….Girl’s day,nu sunt inca un fan official dar pot spune ca imi plac unele din melodii.Rainbow…am mai auzit de ele si am incercat sa le ascult dar schimbam melodia dupa 1 min.Poate sunt eu sceptica dar nu am primit mesajul din melodiile lor….Singura melodie care am ascultat-o de la Fiestar a fost Vista si intr-adevar este in stil kpop..fata de cel mai recent single.Si,da,nici eu nu mi-o n pot imagina pe Amber dand din fund,ar fi ciudat!!:? Iar A Pink…prefer sa le ascult fara sa le vad!Pe fundalul unei emisiuni sau o parodie sau radio,oricum,fara sa lee vad.

    Apreciază

  3. Pai…Mie de la Stellar imi place mult Marionette. Am ascultat si eu Rocket Girl dar …Mda :)). Girl’s Day imi plac destul de mult de la Expectation. Rainbow.. singua melodie care am ascultat-o a fost Sunshine dupa care nu le’am mai dat nici o sansa. Ador Confused de la AOA. De la Fiestar imi place Vista si I Don’t Know si imi plac ambele. Dalshabet chiar imi plac. Mai ales BBB. Si nici eu nu mi le’s imagina pe A Pink promovand ceva sexy dar mie imi plac fetele. Nu neaparat videoclipurile ci melodiile. De F(x) nu stiu ce sa zic… imi place doar red light si hot summer.. Nu sunt mare fan.

    Apreciază

  4. Eu sincera sa fiu , prefer mai mult conceptul sexy decat cel cute … Sau orice fel de concept , numai cute sa nu prea fie ! Imi plac doar cateva melodii cu acest concept . Cat despre A pink : E JALE !!! Nu-mi place nici o melodie de-a lor . Mr. Chu , tebuie sa-l asculti de 10 ori ca sa zici ca-ti place , poate NoNoNo e putin mai ,, misto ,, .Insa FIESTAR chiar m-a uimit ! One More e super !! Totusi … am spus ca imi place conceptul sexy , nu … Nu stiu cum sa numesc ce-au facut 4L ! Ala chiar nu e doar un concept sexy , e mai mult de atat ! Ma rog , si-au incercat si ele norocul !

    Apreciază

Lasă un răspuns

