Poze de la absolvire (3) – Băieţi


A trecut ceva timp de la actualizarea acestei rubrici, nu? M-am gândit că poate vă va fi interesant dacă o voi continua şi iată că în partea a treia am venit cu pozele de la absolvire a trupelor VIXX, Teen Top, EXO, BTS, NU’EST sau INFINITE!

Începem cu INFINITE!

SungyeolImagini pentru sungyeol graduation

Hoya
Imagine similară

L
Imagini pentru myungsoo graduation

Woohyun

Imagini pentru woohyun graduation

Sungkyu

Imagini pentru sunggyu graduation

Sungjong
Imagini pentru sungjong predebut

Continuăm cu VIXX…

Ravi
Imagini pentru ravi predebut

Hyuk
Imagini pentru hyuk predebut

Ken
Imagini pentru ken predebut

Leo
Imagini pentru leo predebut

Teen Top

ChunJi
Imagini pentru chunji predebut

Niel
Imagini pentru niel predebut

NU’EST

Ren
Imagini pentru ren predebut

Jr
Imagini pentru jr predebut nuest

Bangtan Boys

Rap Monster
Imagini pentru rap monster predebut

Suga
Imagini pentru suga predebut

Jimin
Imagini pentru jimin predebut

Jin
Imagini pentru jin predebut

V
Imagine similară

J-Hope
Imagini pentru j-hope predebut

Jungkook
Imagini pentru jungkook predebut

Şi încheiem cu EXO

Xiumin
Imagini pentru xiumin graduation predebut

D,O
Imagini pentru kyungsoo graduation predebut

Suho
Imagini pentru suho graduation predebut

Şi Bonus: Sandeul ştie ce înseamnă o poză de absolivre reuşită.

Imagini pentru sandeul graduation

Deja strâng material pentru fete! Sper că v-a plăcut şi dacă am greşit pe undeva, scuze. Abia îmi ţin ochii deschişi 😀

8 gânduri despre “Poze de la absolvire (3) – Băieţi

  1. Jungkook este atat de adorabillllllllllllllllllllll !!!!!!!!!!!!!!!!!
    BTS nu sunt chiar atat de schimbati, arata cam la fel.
    Toti membrii sunt atat de draguti ! 🙂 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  2. Sungyeol era asa draguuuut de mic! L arata exact la fel O.o WooHyun…Intr-un fel seamana,intr-un fel nu…SungKyu…cat de inocent si adorabil eeee! ❤ ❤ ❤ Arata exact la fel! SungJong…Nu ma asteptam!Seamana cu o fata,dar nu prea…E mult mai dragut acum,dupa parerea mea,dar tot seamana cu o fata 😀
    Ravi, Leo, Hyuk si cred ca si Ken…arata la fel ^^ ChunJi si Niel sunt schimbati!Bretonul ala a facut minuni! ^^
    Ren…chiar nu stiu ce sa spun…Seamana dar..nu stiu,e ceva schimbat! Poate machiajul si bretonul…Ambii JR arata la fel ^^ ❤ ❤
    Rap Mon. e absolut bestial!Parca ieri si-a facut poza de absolvire! 😄 Imi dau seama din prima poza ce chef de viata are! 😄 Iar parul…are aceeasi freza ca acum! 😀 Suga!! Awww!!Ce adorabil este!!Mai ales in prima poza! ^^ Era nebun de mic! ❤ Ji-Min arata cam la fel!Probabil a avut probleme cu vederea,de aceea a purtat ochelari.Parca era un pai mai rotunjor, sau mi se pare mie? 😀 Jin…nici nu ma asteptam la altceva! 😀 😀 V. e la fel de adorabil!! Dar mai bine cu breton,mi se pare mie! 🙂 J-Hope, la fel ca Rap Mon., parca poza a fost facuta ieri! 😀 JongKook! cat de adorabiiillll!!! ❤ ❤ ❤
    XiuMin arata la fel, cu mici exceptii! 🙂 Se vede ca era un pic mai prinut cand era micut! 😀 Iar parul ala…mai bine acum! 🙂 ❤ D.O…nici nu puteam sa mi-l iamginez altfel! E tare adorabil!!! ❤ ❤ Suho arata la fel,dar se vede ca era mai plinut! 🙂
    Sandeul…. XDDDDDDDD !!!!!!!!
    Mi-a placut mult de tot articolul!!!! Sper sa-l continui cat mai repede!
    PS:Eu am gasit pe net poze cu toti baietii din Exo,de la absolvire,si mi se pare ca toti arata la fel. ^^

    Apreciază

  3. Pingback: Poze de la absolvire (5) – Băieţi | Kpop Romania

Lasă un răspuns

