Împărtăşeşte-ţi talentul cu alţi fani kpop! (3)


Hehee chiar nu mă aşteptam să postez atât de repede şi partea a doua. Pot să spun că sunteţi incredibili.

  1. Ally 

Ea a făcut desene cu membrii BTS, după ce data trecută mi-a trimis unul cu Jongkook. De asemenea aceasta l-a mai desenat şi pe Himchan din B.A.P.

În continuare îi puteţi citi ficul ei MBAD aici.

 

2. Lucik…(probabil Lucia…)

Ea mi-a lăsat un canal de Youtube cu coveruri vocale. OMG cu ce le înregistrezi?

3. Dany (Melly)

Mi-a lăsat şi ea un canal de Youtube cu coveruri dance. Puţin mai multă energie, pentru că te descurci super 😀

4. Oprea Elena

Ea are o pagină pe facebook special pentru desenele create de ea. Ea a desenat unii dinte membrii EXO. Restul desenelor aici.

5. Bianca

Bianca are un album întreg pe facebook, plin cu desene. Desenele în totalitate le puteţi vedea aici.

Cristina care mi-a spus că a făcut un desen cu CL…nu merge linkul….îmi apare conţinut indisponibil la facebook. De asemenea Daria cu instagramul….sunt o gramada de persoane cu acelaşi nume pe Instagram…, când îţi repari calculatorul sau când o să poţi lăsa un link, te aştept.

Bănuiesc că din nou am rămas numai eu? Hmm…

6. Crissa (eu)

Vă las astăzi cu posterul oficial al poveştii, numele şi pam pam trailer. Am să încep postarea acesteia săptămâna aceasta pe contul meu de Wattpad.

Sunteţi pe cale să asistaţi la cel mai varză trailer din isotria acestora, din cauza calităţii tâmpite…….. pe scurt numele este Blackout: Din umbra amintirilor

<

p style=”text-align:left;”>

3 gânduri despre “Împărtăşeşte-ţi talentul cu alţi fani kpop! (3)

  1. Mor cand vad desenele astea colorate si ma gandesc ca eu nici un curcubeu nu pot face -_- Se tot aduna lume, poate ma decid si eu sa trimit ceva 😀 si hei! Nu insulta trailer-ul! :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

