Împărtăşeşte-ţi talentul cu alţi fani kpop! (6)


Scuzaţi că a durat atât de mult, dar nu prea am mai primit nimic…..defapt am cam uitat să verific locul unde primesc mesajele upsii…

1. Paula

Cred că Paula ne-a mai arătat talentul ei odată, iar acum aceasta a mai postat pe contul ei de instagram noi desene. Vă las contul pentru că sunt destule desene pe care să le admiraţi. AICI.

2. Simona

Aceasta are un cont pe Wattpad şi două fanficuri în construcţie, cele două se numesc ‘I Miss You’ şi ‘Iubind un idol‘ şi pe puteţi găsi pe amândouă AICI.

3. Cristina

În continuare linkurile de facebook cu merg şi nu pot vedea desemene cu CL şi Jimin 😦

Iar acum îmi daţi voie să fac câteva recomandări? Am câteva fanficuri pe wattpad care mi-au atras atenţia:

Colegi de cameră – scris de…..pam pam pam Lexie (o să mă omoare când vede asta)

Visul realităţi – scrie de două fete pe nume Crazy Girl şi Pufarină Perfersă

With a Smile – scrisă de  KpopDream

Blackout: Din umbra aminsitilor – scrisă de Crissa începe să fluiere

8 gânduri despre “Împărtăşeşte-ţi talentul cu alţi fani kpop! (6)

  1. Acele ficuri sunt foarte bune . Astept de mult timp capitolul urmator la ficul scris de Lexie , iar ficul tau Crissa (,) chiar imi place mult si ma amuzat faza cu ,, incepe sa fluiere ” =)))

    Apreciază

  2. Buna!Am trimis un mesaj pe pagina voastra de facebook….dar cred ca nu l-ati vazut inca.As vrea daca se poate sa pui si noul meu cover in acesta rubrica?Avem si un concurs ,mai multe detalii in video.Multumesc!

    Apreciază

    • Nu eu ma ocup cu pagina de facebook si cine se ocupa intra foarte rar, de aceea am cerut ca tot ceea ce aveti de aratat sa se trimita la sectiunea contact pentru ca asa le vad eu si imi este usor sa le iau.

      Apreciază

  3. ultimele ficuri le stiu si sunt absolut supeeerbe ,de abia asteptam continuarea la colegi de camera (sau am citit partea aia…..nici nu mai stiu) dar Crissa si ficul tau e foarte captivant si Lexie e foarte buna 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

