1 din aceste 16 piese e posibil să vă fi deschis drumul spre lumea K-POP. Aflați care e acea piesă.


Screen-Shot-2015-06-30-at-3.05.49-PM-537x297Ca şi alt gen de muzică, muzica K-POP se laudă şi ea cu hituri mari, care au cucerit lumea în lung şi în lat.

În lista celor mai populare piese din istoria K-POPului, este foarte posibil să găsiți acea piesă, pe care ați ascultat-o pentru prima dată şi grație căreia ați paşit în universul acestei muzici.

Haideți să ne amintim care sunt cele mai remarcabile şi mai celebre piese, ce au adus faimă internationață celor care le cântă.

1. TVXQ —  Mirotic (2009)

Hitul”Mioritic” a trupei TVXQ a obținut nouă trofee la showuri muzicale. Acesta a fost unul dintre cele mai de succes hituri din acea perioadă, câştigând 2 milioane de descărcări în 2008.

2. Wonder Girls —  Nobody (2008)

„Nobody” de la Wonder Girls a spart recordurile, reuşind să fie lider 6 săptămâni consecutiv în chatul MNet.

3. Girls’ Generation — Gee (2009)

Faimoasa piesă „Gee” de la Girls’ Generation, a bătut recordul obținut de Wonder Girls, ocupând poziția 1 în topuri 8 săptămini la rând.

4. SHINee — Lucifer (2010)

Cu un dans sofisticat şi interesant, piesa „Lucifer” a trupei SHINee, a reuşit să adune 62 milioane de vizualizări pe Youtube.

5. KISS — Because I’m a Girl (2001)

„Because I’m a Girl”  de la KISS a fost un adevarat hit în 2001. Multe trupe au scris covere după aceast hit.

6. H.O.T — Candy (1996)

Când H.O.T au debutat cu albumul „We Hate All Kinds of Violence”, au fost învinuiți de plagiere. Cu toate acestea, trupa a lansat „Candy”, care a devenit un adevarat hit al anilor ’90.

7. Big Bang — Lies (2008)

Hitul „Lies” a fost un adevarat succesc pentru Big Bang. Piesa a obținut un trofeu special la showul muzical M!Countdown.

8. BTS — Boy In Luv (2014)

Grație piesei „Boy In Luv”, trupa Bangtan Boys a câştigat inimile multor fani, devenind faimoasă atât în Coreea cât şi peste hotarele ei.

9. SISTAR19 — Ma Boy (2011)

„Ma Boy” – piesa de debut a subunitului SISTAR19 a fost destul de populară. Cu ea subunitul a obținut locul 2 în topul Gaon.

10. EXO — Growl (2013)

MV piesei „Growl” în prezent are mai mult de 69 milioane de vizualizări pe Youtube. Acesta este cel mai urmarit videoclip al trupei EXO.

11. 2NE1 — I’m the Best (2011)

„I’m the Best” este cea mai populară piesa a trupei 2NE1. Aceasta a strâns o mulțime de covere.

12. BoA — Eat You Up (2009)

Hitul „Eat You Up” a fost popular nu numai în Coreea, dar şi în SUA.

13. Super Junior — Sorry Sorry (2009)

MV piesei „Sorry Sorry” a devenit foarte popular, grație mişcărilor frumoase de dans. Hitul a fost primul combek al trupei din care făceau parte toți membrii.

14. miss A — Bad Girl, Good Girl (2011)

miss A a debutat cu „Bad Girl, Good Girl”, piesa care a adus trupei trofeul Cyworld’s Song of the Month.

15. 1TYM — Without You (2003)

Trupa 1TYM a fost prima, care a început să cânte în stil R&B şi hip-hop. Adoptarea acestui nou stil de muzică a făcut ca 1TYM să se deosebească de alte trupe.

16. PSY — Gangnam Style (2012)

MV piesei „Gangnam Style” este cel mai vizionat videoclip din istoria muzicii K-POP. PSY cu acest superhit a cucerit lumea de la cel mai mic, pâna la cel mai mare, reuşind să adune mai mult de 2 miliarde de vizualizări pe Youtube.

cr: yesasia

 

24 de gânduri despre “1 din aceste 16 piese e posibil să vă fi deschis drumul spre lumea K-POP. Aflați care e acea piesă.

  1. Prima piesa coreeana a fost piesa de la kiss, nici nu am stiut ca in coreeana canta :)) atata am plans. Apoi au trecut vreo 2 ani cred? Si am vazut piesa de la boa, mi-a placut din prima, dar nu am cautat mai multe piese de la ea sau ceva de genul, iar piesa care m-a facut sa intru in kpop a fost Shinee- Lucifer (m-am indragostit de Taemin la prima vedere :))) )

    Apreciază

  2. OMG,mereu am crezut ca a fost Haru Haru de la Big Bang acum in jur de 5 ani,dar am descoperit acum ca a fost KISS cu mult inainte de Haru Haru,o doamne,am trait in minciunaa.Dar eu tot consider ca Haru Haru a fost:))

    Apreciază

  3. prima data am ascultat doar o mica parte din Suju-Mr. Simple pe Music Channel si eram un pic sceptica, apoi a urmat Shinee-lucifer pe care pur si simplu am adorat-o (si inca o fac) si e prima coregrafie invatata de mine😀 asta se intampla acum 3 ani…. O.O asa repede a trecut .

    Apreciază

  4. la mine cred ca a fost PSY – gangnam style ,insa nu m-am interesat de unde vine si nu stiam de kpop , iar apoi am dat de girls generation cu i got a boy …

    Apreciază

  5. la mine a fost TVXQ (5 membri) – doushite….pe la jumatatatea lui 2010….jumatate,mai spre sfarsitul lui 2010,nu mai stiu cu exactitate….dar stiu sigur ca era 2010 deoarece mi-am facut poza in hanbok improvizat de mine:))

    Apreciază

Lasă un răspuns

