Haru îi urează ” La mulţi ani ” tatălui ei


Tablo din Epik High  îşi celebrează ziua de naştere în data de 22 iulie şi fiica sa, Haru, a postat nişte mesaje drăguţe pentru tatăl ei pe contul acesteia de instagram, cu ajutorul mamei sale, actriţa Kang Hye Jung.

Chiar dacă Tablo şi Haru au părăsit show-ul  “Superman Returns” în decembrie 2014, părinţii ei sunt activi pe reţelele de socializare şi fanii au fost capabili să o urmărească pe adorabila fetiţă în timp ce creşte.

Chiar înainte de miezul nopţii, pe contul de instagram @tabloisdad, care este  utilizat de către părinţi, a fost postată o poză cu descrierea “ La muţi ani, tata”  “Va începe imediat  #ziuadenaşterealuitata #0722.” 

Următoarea poză o arată pe Haru zâmbind la cameră şi textul “ Te iubesc, tata. La mulţi ani, tata. Tata, eşti cel mai tare! – Haru.”

O a 3-a poză o arată pe Haru într-o poziţie amuzantă,cu o ţinută colorată, şi descriera  “ Yo, la mulţi ani Tablo oh~ #neplacesăpetrecem.”

Tablo a postat şi el o poză cu felicitarea primită de la Haru pe contul lui de instagram.

“Când m-am întors acasă, târziu, după ce mi-am terminat munca, am găsit această scrisoare pe patul meu. Nu ştiu sigur dacă e din cauză că am fost recunoscător sau îmi părea rău, dar o emoţie necunoscută m-a făcut să plâng. În acest moment, cred că am devenit un adult.”

cr.: soompi

6 gânduri despre “Haru îi urează ” La mulţi ani ” tatălui ei

Lasă un răspuns

