Tao mărturiseşte motivele plecării lui din trupă în interviul pentru Sina


Imagini pentru tao exo

Pe data de 10 august, Tao, membrul sau fostul membru EXO, a fost la un interviu pentru publicaţia Sina. Acesta a vorbit despre Kris şi Luhan, momente din perioada în care era în trupă şi mărturiseşte motivele plecării sale din trupă şi agenţia SM Entertainment.

Mai jos aveţi câteva părţi din interviu:

Sina: Cum te simţi zilele acestea? Pari nervos.

Tao: Într-adevăr, nu am fost niciodată atât de nervos, astăzi aş dori să clarific câteva neînţelegeri, sunt pregătit. Nu ştiu de ce sunt aşa nervos, mă simt pierdut, la pământ.

Sina: De ce te simţi la pământ?

Tao: Pentru că unele lucruri nu sunt ceea ce oameni cred că sunt. Sunt lucruri care nu ştiam că s-au întâmplat, şi dintr-o dată s-au răspândit.

Sina: Despre media spunând că eşti încrezut, ce crezi despre asta?

Tao: Nu am crezut niciodată că am fost destul de bun, de ce să fiu încrezut? Toate lucrurile la care am lucrat până acum au fost pentru a-mi dovedi mie însumi.

Sina: În privinţa membrilor, îmi amintesc că pe Weibo, ai dat like unui gif ce consta într-o poză ce te arăta pe tine lovindu-l furios pe colegul Baekhyun. Ce s-a întâmplat?

Tao: L-am lovit pe Baek, de fapt era un video întreg. În videoclip poţi vedea că făceam glume. Iubesc fiecare membru EXO. Nu ştiu de ce au tăiat acel moment, fiecare membru glumeşte.

Sina: Când aceste lucruri se întâmplă, multă lume crede zvonurile rele? Te-ai gândit la asta?

Tao: Chiar nu ştiu. Poate cunt eu, dar dacă spun ceva încă vor fi oameni ce nu mă vor crede, deci este greu. De asta am venit astăzi să explic totul şi să spun adevărul despre toate lucrurile ce s-au întâmplat. Am propriile probleme şi îmi pare rău.

Sina: Poţi da un exemplu?

Tao: De exemplu când mi-am rănit piciorul, mi-a schimbat viitorul, dacă piciorul meu nu era rănit, nu ştiu dacă aş fi părăsit SM.

Înainte, am vorbit cu SM de multe ori, le-am spus toate defectele. În companie, de fiecare dată când cineva este prea obosit, devine bolnav, nimeni nu te întreabă „Eşti capabil să faci asta? Putem anula.” În schimb, cel mai auzit este „Doar rezistă încă puţin, se va termina curând şi poţi pleca acasă.”

De fiecare dată când aud asta, mereu insist. Dar atunci când nu mai pot suporta, mâ întreb, de ce să mă bag în asta?

Piciorul meu a fost rănit în februarie, după nu am putut nici să merg, compania încă a vrut ca eu să pozez pentru diferite shoot-uri. Era îngheţ, tocmai ce ieşisem din spital, ei tot m-au pus pus să fac asta. Doctorul nu mă lăsase să dansez, dar ei încă m-au avut la filmările MV-ului. Chiar dacă eram de fier, chiar nu mai puteam suporta asta, bine?!

Sina: Anul acesta în aprilie, ai decis să părăseşti EXO şi să-ţi termini contractul cu SM, te-ai îngrijorat? Când Kris şi Luhan au plecat, ai spus că au „trădat”. Nu îţi este teamă de fanii ce te-ar putea numi ipocrit?

Tao: Nomar că vor fi fani ce vor spune asta, dar după ce am făcut-o nu vor mai fi regrete. Personalitatea mea la acel timp chiar a fost impulsivă, probabil am spus lucruri ce nu trebuiau spuse, am făcut lucruri ce nu trebuiau făcute. Acum regret asta, Mă voi îndrepta pe mine însumi.

Eu spunând acele lucruri despre Kris, au fost şi motivele unor relaţii private. Dar în grup relaţia cu Kris a fost cea mai bună, dar nu ştiam de ce a plecat. Am aflat despre plecarea lui când m-am trezit şi am vâzut ştirile, m-am simţit copleşit.

Chiar l-am văzut ca pe un frate grozav, un prieten grozav, dar când a plecat nu mi-a spus. Am scris multe lucruri, incluzând primele interacţiuni la debut, de la perioada de trainee până acum întreaga poveste. Am scris totul.”

Sina: De ce nu ai postat acestea? Sunt foarte emoţionale.

Tao: Pentru că eram încă în grup, trebuia să mă gândesc şi la EXO, nu doar la mine. Mi-am întrebat managerul dacă ar trebui să postez, el a spus da. Mi-am întrebat prietenii, ei au spus nu deoarece lumea va începe să vorbească. Managerul a insistat să postez, spunând că va ajuta grupul. În final l-am postat. M-am simţit torturat, având să fiu blocat între două părţi.

Sina: După acestea, i-ai contactat pe Kris sau Luhan?

Tao: Eu țin legătura cu Luhan, dar nu știu dacă Kris mă va ierta. Mi-e teamă că s-ar putea gândi la toate lucrurile pe care le-am spus. Dacă aş avea o şansă i-aş spune: „Acţiunile mele au fost nechibzuite. Dacă ar fi acum, te-aş sprijini.” De asemenea sper ca totul să-i meargă bine, sper că va putea asculta ce am se spus.

Sina: După ce ai plecat, te-ai gândit la opinia tatălui tău? Tu şi tatăl tău păreţi foarte apropiaţi, tatăl tău chiar a trimis o scrisoare cerându-ţi plecarea.

Tao: I-am spus tatălui meu totul. Îi pare rău pentru mine. El nu m-a sprijinit să devin un artist, el a vrut să mă înrolez în armată. Dar când aveam 15-16 ani, i-am scris o scrisore tatălui meu, cerându-i să-mi acorde ceva spaţiu şi să învăţ muzică.

Am băgat-o sub uşa tatălui meu, iar după ce hârtia dispăruse, el mi-a sprijinit decizia.

Job-ul tatălui meu este legat de finanţe. Familia mea nu este săracă, dar nici nu aveam o mulţime de bani. Părinţii mei m-au crescut fără să-mi dea bani de buzunar, doar bani pentru mâncare. De la vârsta de 18 până acum, banii pe care i-am cheltuit au fost doar bani munciţi de mine, nu le-am cerut niciodată părinţilor mei bani.

Dusul la şcoală nu a avut mare efect asupra mea, pentru că am simţit că sunt lucruri mai importante de făcut. La acea vreme vroiam să devin o celebritate. Le-am spus oamenilor din jurul meu, însă ei au râs de mine, spunând că nu pot. Am vrut să le arăt că este posibil.

Înainte să-mi termin contractul cu SM, m-am certat cu tatăl meu odată la telefon. El mi-a spus să vin, rana mea era gravă, îşi dorea să nu fi devenit artist. I-am spus că vreau să fiu un artist. Piciorul meu este rănit, însă vocea mea încă mai poate cânta, era doar că nu puteam dansa. Când a scris acea scrisoare, a scris toate lucrurile pe care i le-am spus. Mama mi-a spus că a plâns în timp ce a scris-o. Îi sunt recunoscător tatălui meu.

Sina: De ce erai pasionat să devii o celebritate?

Tao: Pentru că iubesc muzica. Când eram mic iubeam să-i ascult pe seniorii mei Jay Chou, LilHong şi JJ, modul în care prestau pe scenă chiar avea o aură atractivă. Mulţi oameni mergeau să-i asculte, chiar este din acestă cauză, mă simt îndrăgostit de muzică.

cr.: onehallyu

2 gânduri despre “Tao mărturiseşte motivele plecării lui din trupă în interviul pentru Sina

Lasă un răspuns

