[CCC] Poze cu Kim Jaejoong în armată


Postul creat pe Pann: „Al doilea reprezenant al armatei?!”

Cineva a creat un post cu Jaejoong din JYJ şi pozele acestuia din armată. Mai jos şi părerea internauţilor coreeni.

  1. [+50, -1] Un non-fan a făcut poza asta şi faţa lui arată daebak

  1. [+42, -0] A fost #1 la antrenament şi a urcat pe scenăㅠㅠ atât de frumos!

  1. [+38, -1] Îmi e dor de tineㅠㅠParcă ar fi avut o sesiune foto în armată

  1. [+25, -1] Wow…chiar e frumos…
  2. [+24, -0] Băieţiic e stau cu el spun că are o personalitate minunatăă şi că are multă grijă de ceilalţi…

  3. [+21, -0] Ugh, mă gândeam că arată bine pentru că ăi era aranjat foarte bine părul…E prea frumos.

  4. [+14, -0] Sunt un fan şi sincer, mă gândeam că nu va arăta prea bine fără părul făcut şi un machiaj cât de cât. Dar visualul lui e uimitor…

  5. [+14, -0] Nu sunt un fan de-al lui, dar arată de 10 ori mai bine cu puşină grăsime şi cu muşchii ăia. Nu l-am găsit niciodată frumos când era slab şi feminin, dar îmi place în pozele astea. Cred că aş putea deveni un fan…

cr.: kpopkfans

3 gânduri despre “[CCC] Poze cu Kim Jaejoong în armată

Lasă un răspuns

