JB din GOT7 a făcut remarci sexuale la adresa unui fan?


Un post online din partea unui fan GOT7, care pretinde că a participat la evenimentul din Daegu de pe 12 octombrie, s-a răspândit online pe diferite site-uri pe 27 octombrie. Conţinutul postului arată o conversaţie detaliată dintre JB, care i-a spus acesteia glume sexuale în timpul sesiunii de autografe. Chiar JB a răspuns postului adăugând paie pe foc.

Fana a scris că ea i-a spus lui JB: „Pentru că am călătorit dintr-o zonă îndepărtată, am dormit la hotel ieri.”, iar idolul a răspuns: „Nu ai auzit ceva frumos? Precum o femeie şi un bărbat jucându-se  patty-cakes?” (explicaţia la sfârşitul postului).

JB a lăsat personal un comentariu la acest post spunând: „Cred că este ciudat că tu ştii însemnătatea din spatele a ceea ce eu am spus. Este pentru că sunt un bărbat tânăr şi sănătos în al său 20.”

La răspunsul lui JB, fanul a lăsat un nou post prin care susţinea că JB i-a spus mai multe lucruri murdare în timp ce primea un autograf de la Mark. Ea a explicat: „A trebuit să mă mut spre Mark pentru a îi lua autograful când JB a făcut o glumă către mine spunând: ‘Nu ai auzit sunetul pielii?’.”

JB din nou a lăsat un răspuns: „Nu ştiu, este ceva ce doar am spus…ce este asta?”. Comentariul „este ceva ce doar am spus” a fost primit de fani drept recunoaştere a faptului că el a spus acele remărci la eveniment.

Cu toate acestea există indicaţii puternice cum că cel de-al doilea post a fost inventat. Unele persoane au contrazis aranjamentul locurilor în felul în carea ea a spus (de la JB la Mark) şi că răspunsul „este ceva ce doar am spus” era un răspuns către celălalt comentariu al său. În final idolul a primit critici pentru motive pentru care el nu era conştient. Când fanii au aflat adevărul mulţi au fost uşuraţi.

sursa: allkpop

Patty-cakes în română se  traduce drept prăjituri turtite cunoscut ca joc drept arselea, jocul acela cu mâinile unde trebuie să îl „plesneşti” peste mână pe celălalt iar el trebuie să îşi ferească palma sau pierde. Asta înseamnă sunete de plesneală, faceţi şi voi analogia.

3 gânduri despre “JB din GOT7 a făcut remarci sexuale la adresa unui fan?

Lasă un răspuns

