Citate…(4)


 

1.” Cred că viața ta, omule, n-ar trebui să-ți încapă într-un cont de instagram.” – Tablo

2.”…sunt îngrijorat că cei tineri ar putea crede că diss-ul, înjurăturile sau să te prefaci că ești dur…este hip hop
La naiba, nu e amuzant..
Povestea ta, prietenia, foamea, pasiunea,
Viața ta, modul de gândire, atitudinea, competivitatea
Rimele tale incredibile, libertatea ta, demnitatea
Și păstrează gândirea ta rebelă și inteligentă
Nu este hip hop…dacă doar faci rap ” – Jay Park

3.” Încă sunt pe drumul meu.”- Dok2

4.” Muncă vs.dragoste..dacă continui să mă întrebi, o să-ți răspund
Fac nebunia asta pentru femei
Pentru mama..și pentru tine…și pentru viitoarea mea fiica.” –Simon D

5.” Ce nu are niciun sens pentru tine, poate însemna dragoste pentru mine.” –Tablo

6.” Să furi zâmbetul cuiva și să ți-l pui pe fața ta…nu înseamnă că ești fericit.”- Tablo

7.”Sunt doar o persoană, sunt doar Jay Park, dar oamenii se așteaptă să fiu cel mai bun dansator sau un bărbat cu o personalitate perfectă. Ăsta nu sunt eu.”- Jay Park

8.” De ce trebuie să muncesc atât de mult pentru a strânge această hârtie? (Banul) ” –Dok2

9.” Toată lumea face greșeli, important e să înveți ceva din aceste greseli.” –Jay Park

10.” M-am săturat de banalul răspuns: nimeni nu știe.” – Tiger JK

11.” Timpul zboară prea repede…pentru a fi interesat de alte persoane.” – Beenzino

12.” De ce ar trebui să decid în prezent, gândindu-mă la viitorul care nu este aici încă ? ” –  Yoon Mi Rae 

13.” Dacă ceea ce tu creezi, este neprețuit…atunci nu-i pune un preț.”- Gary

14.” Cea mai mare diferență dintre mine și tine este că eu mai bine aș face foamea și aș muri împreună cu cei dragi…decât să am succes de unul singur. „- Jay Park 

15.” Deja te-am avertizat, de ce mă provoci? ” – Swings 

16.” Loialitatea nu este ceva de admirat, ci un lucru așteptat. ” – Jay Park 

17.” Îmi place atunci când se îndoiesc de mine, când toată lumea mă subestimează…pentru că atunci când depășesc limitele..este mult mai semnificativ. ” – Jay Park 

18.” Ei spun că sunt nebun pentru că spun ceea ce gândesc. „- Tiger JK

19.”Chiar dacă o să am parte de succes…nu o să ma schimb.”- Swings

20.” Faptul că întrebările fără răspuns, mă fac să mă îngrijorez, asta mă face să mă simt ca un copil.”- Olltii

21.” Ei spun” râzi pentru a fi fericit”. Nu mă fă să râd, sunt adult, îmi place și gustul acru acum. „- Ugly Duck

22.” Eu sunt catalogat drept neadaptat…asta potrivit standardelor tale.”- E Sens 

23.” Mai important decât banii…modul prin care îi câștigi.”- Sens

24.” Nu judeca atât de ușor doar pe baza înfățișării.”- Loco

25.” Cred că e prostesc să depinzi prea mult de alții.”- Sik K 

26.” Iubește ceea ce faci, nu iubi ceea ce primești pentru că o faci.” – Tablo

27.” Poți să te prefaci că mă urăști, dar sunt aici…deci vorbește cu mine.”- MFBTY

28.” Până și fosta ta e fanul meu.”- Beenzino 

29.” Mulți ratați sunt ocupați, își acoperă greșelile. Mie nu îmi e rușine de perioada în care am comis greșeli…dar nu mă mai întorc înapoi.”- Sapo 

30.” Dacă ai o minte deschisă…există multe oportunități.”- Paloalto

10 gânduri despre “Citate…(4)

    • Exact..hehe..am zis ca nu strica ..e amuzant dar si serios in acelasi timp daca stai sa te gandesti..dublu inteles..arata increderea de sine pe care Beenzino o are 😀

      Ps. Trebuie sa i multumesc lui Den..ea mi a zis de citatul cu Beenzino 🙂

      Apreciat de 2 persoane

      • Uite aici o conversatie despre incredere :)) still iKon Bobby : Vreau sa-ti spun ca sunt urat . Noi avem membri care arata bine , dar nu toata lumea arata bine , nu toti sunt frumosi ca Jinhwan. Hanbin : Important este ca doar noi doi, suntem singurii urati ( :)) ) . Jinhwan : Noi toti nu suntem frumosi . Bobby : Nu este vorba de modestie, dar trebuie sa fii increzator, chiar daca esti urat, asta devine puterea ta . Hanbin: Sa fiu sincer , singurul lucru pe care il am este increderea . Chiar daca uneori lucrurile merg rau, este important sa-ti controlezi mintea . Gandindu-te ca poti mai bine …. Trebuie doar sa faci pasii, cu incredere. Daca nu pot face asta , o sa pot altceva . Sa dam toti, ce avem mai bun !

        Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

