Ce a simțit Jang Hyunseung când pentru prima dată a dansat cu HyunA?


HyunA-Hyunseung-stephanie_1470842947_af_org

Fostul membru al trupei B2ST, Jang Hyun Seung, a venit la emisiunea Hit the Stage, pentru a-și demonstra abilitățile sale de dansator excelent.

Alegând-o pe Stephanie în calitate de prteneră de dans, Hyun Seung a spus: ”Am devenit foarte apropiați, după atât de multe repetiții. Este mult mai bună decât mi-aș fi putut imagina vreodată.”

De asemenea, artistul a amintit și de HyunA”Când pentru prima dată am dansat cu HyunA, m-am simțit inconfortabil. În timpul prestației, înainte de a părăsi scena, trebuia să ne sărutăm” – apoi a adăugat: ”Trebuie să ne concentrăm pe deplin. Voi conduce. Mă voi gândi la Stephanie, la fel, ca la iubita mea.”

cr: vk.com

2 gânduri despre “Ce a simțit Jang Hyunseung când pentru prima dată a dansat cu HyunA?

Lasă un răspuns

