Big Bang a încheiat cu succes concertul aniversar ‘BIGBANG10 THE CONCERT: 0.TO.10’


Concertul BIGBANG10 THE CONCERT: 0.TO.10, dedicat celei de-a 10-a aniversare a trupei Big Bang, a fost încheiat cu succes.

Pe 20 august, Big Bang a susținut concertul jubiliar la Seoul World Cup Stadium. La spectacol au participa 65 000 de fani. La concert, băieții au cântat atât melodii vechi (Lies, Haru Haru, Bad Boy, Fantastic Baby și altele), cât și melodii noi (Bang Bang Bang, If You, Good Boy, Sober, We Like 2 Party, etc.), aranjând un adevărat spectacol pentru fanii lor.

În timpul concertului, Daesung a mulțumit fanilor pentru dragostea și sprijinul acoradat: El a spus: ”A trecut foarte multă vreme de când noi n-am mai susținut un concert în Coreea (4 – 6 martie 2016). Mi-a fost atât de dor de voi. Iubesc fanii coreeni pentru pasiunea și energia lor”.

Apoi Taeyang a declarat: ”Dacă am fi știut că la concertul nostru vor veni atât de mulți oameni, am fi organizat două concerte. Am fost foarte îngrijorați [că oamenii nu vor veni la concert]. Din acest motiv, am decis să susținem doar un concert. E o mare rușine pentru noi”.

”Din moment ce avem o mulțime de activități în străinătate, am crezut că nu mai suntem populari în Coreea, dar după ce v-am văzut pe voi aici, am înțeles că nu este așa și că fanii sunt încă cu noi” – a declarat G-Dragon.

La concert au participat multe personalități din lumea showbiz-ului: Flowsik, Dasom din SISTAR, WINNERKim Hee Jung, iKON, Baby Rohee, Jinusean, PSY, Lee Hi, Akdong Musician, 2NE1, Hyomin din T-araMin Hyo Rin, Eugene, Ki Tae Young, Lee Soo Hyuk, Tukutz din Epik HighSik K, Ahn Ah Reum, Lee Dong Hwi, John Lee și alții.

Dacă doriți să urmăriți concertul de eri, intrați AICI.

Câteva poze de la concert:

cr: vk.com

Un gând despre “Big Bang a încheiat cu succes concertul aniversar ‘BIGBANG10 THE CONCERT: 0.TO.10’

Lasă un răspuns

