[CCC] Ce melodie te-a dezamăgit?


Pann: Care e melodia ce te-a dezamăgit?

  1. [+447, -346] Lotto
  2. [+342, -404] Fire

  3. [+309, -43] Nu prea mi-a plăcut Dream Girls de la IOI

  4. [+131, -37] Whatta Man de la IOI…nu e stilul meu deloc

  5. [+131, -113] Lotto…mi-au plăcut melodiile lor până la Mosnter. Sincer, Lotto sună prost

  6. [+125, -13] I’m Gonna Be a Star de la Twice. Am ascultat melodia la o emisiune şi nu mi-a plăcut

  7. [+101, -35] Boombayah

  8. [+95, -17] Mă întrebam ce naiba e The 7th Sense

  9. [+64, -2] Melodia solo a lui Tiffany

  10. [+63, -107] Mixtape-ul lui Suga…Versurile erau bune, dar melodia nu era catchy deloc

  11. [+50, -2] Sincer, nu-mi place nicio melodie de la Hyuna. Aş vrea să-şi schimbe conceptul

  12. [+42, -22] Whistle de la Black Pink. Am ascultat-o pentru că am văzut că o duce bine în clasamente, dar melodia e aşa şi aşa.

  13. [+42, -36] Bad de la Infinite. N-a fost cea mai rea, dar nu e stilul lor obişnuit şi nu mi-a plăcut.

  14. [+25, -10] Navillera de la G-Friend… toate melodiile lor sună la fel

  15. [+25, -10] Bang Bang Bang ㅋㅋㅋㅋChiar nu înţeleg cum asta a fos Melodia Anului. E ceva în neregulă cu urechil mele?

sursă: kpopkfans

20 de gânduri despre “[CCC] Ce melodie te-a dezamăgit?

  1. Și pe mine m-a dezamăgit piesa lui Tiffany. Mă așteptam la mai mult din partea ei si a agenției dacă tot o pregăteau de debut solo de atâta timp.
    Pana la urma e Tiffany din SNSD, piesa ar fi trebuit sa spargă topurile.
    Părerea mea 🙂

    Apreciază

  2. Hei tu nr 11, esti fan Hyuna? Daca nu taci, a dezamagi inseamna sa te astepti la ceva de la artist si sa primesti altceva, sa nu primesti ceva la care te.ai asteptat. Htuna ofera genul de melodii de mult si asta e stilul ei, sa spui ca vrei sa isi schimbe stilul nu inseamna ca te dezamagesc melodiile ei ci inseamna ca nu iti plac!

    Magic si Devil de la Suju, chiar daca imi place Devil, nu unt exact ceea ce m.am asteptat. Si sexy free and single ma asteptam la ceva mai wow. Sa nu mai spun ca dupa Sherlock de la Shinee toate melodiile m.au dezamagit. Adica am intrles ca au schimbat placa odata de 2 ori dar…..

    Apreciază

  3. Ok…Deci nu înțeleg se ce oamenilor nu le place LOTTO. Dar am fost dezamăgită de Wistle de la Blackpink, Lucky one de la Exo , Fire de la Bts , That’s my jam de la Bap.

    Apreciază

  4. [+25, -10] Navillera de la G-Friend… toate melodiile lor sună la fel
    Aceasi reactie am si eu, sunt la fel toate si mereu castiga premii cand sunt alte trupe cu melodii mai bune si DIFERITE, nu seamana dar nu castiga.Nu am ceva cu ele adica nici nu ma intereseaza trupa pentru ca nu este stilul meu,dar mi se pare ca lumea le supra apreciaza la fel si cu „talentul”,ca au coregrafii foarte grele si cum de pot canta asa de bine(uitandu-se la un mr rem care toate sunt fake),stiu yuju are o voce foarte buna dar in rest nimeni nu e asa sunt vocalisti slabi,iar la dans doar sin b ce mai e pe acolo, sau cand mai spun fanii lor ca sincronizarea lor e extrem de buna si ca sunt cele mai bune la asta, pai spunem o trupa care nu e, toate trupele exerseaza foarte mult coregrafiile pana reusesc sa se sincronizeze, si mai si spun ca ele au coregrafii extrem de grele si sunt cele mai grele la categoaria de trupe de fete,dar nu sunt asa de grele coregrafiile lor adica am vazut si o fetita care a facut cover la melodiile lor avea vreo 7 ani cred si dansa extrem de bine ,pasii nu-s grei de executat doar ca trebuie sa pui mai multa forta in ei.

    Apreciază

    • Și eu sunt de aceasi părere… I mean sunt supra apreciate și nu e mare lucru . Plus piesele suna toate la fel . Poate așa mi se pare doar mie, dar piesele chiar suna la fel .
      Nu am nimic cu ele sau cu conceptul lor..îmi sunt dragI 🙂 dar… nu le consider așa de WOW cum se presupune ca sunt.

      Apreciază

      • Chiar sunt la fel au aceasi structura break dance-ul,solo-ul de chitara,yuju are o nota inalta mai spre final,intro-ul ,pasii de la coregrafii se repeta sau mai seamana intre ei.Trebuie sa schimbe compozitorul pentru ca tinde sa faca melodii cu aceasi structura in acelasi registru.

        Apreciază

  5. La mine mari dezamagiri,care totusi nu spun ca nu mi-au placut,doar ca nu pe cat voiam eu sau ma asteptam au fost anul acesta VIXX cu Dynamite,chiar credeam ca va suna altfel si va arata altfel dupa teaserele de atunci,respectiv BOYFRIEND cu To my Bestfriend,dupa ce ca asteptasem o groaza,au revenit cu o melodie asa lenta si pasnica,voiam ceva puternic asa cum au mai oferit pana atunci. 🙂

    Apreciază

  6. Exo Lotto e cea mai superba melodie de la Exo e continuarea de la cele doua melodii Monster si Lucky one care nu o inteles sensul la cintecul Lotto poftim : Exo au salvato pe fata ceea dar fata ceea iau tradat pe Exo politia au puso pe fata ca sa faca o farsa ca sa ii prinda pe Exo si iata ca a facut pe Exo iau prins .

    Apreciază

  7. CL – Lifted (mă așteptam la mai mult pentru debutul ei în State)
    I.O.I – Dream Girls
    Nu’Est – Overcome
    NCT127 – Fire Truck
    Big Bang – We like 2 party
    Exid – Hot pink
    9muses A – Lip2lip
    Tiffany – Heartbreak Hote (IJWD mi-a plăcut chiar mult, însă HH mai deoc)
    RV – One of these nights

    Apreciază

  8. I.O.I -Dream girls
    BLACKPINK -Whistle
    Block B-Toy (melodia e foarte bună, dar mă așteptam la alt ceva de la ei după ce au lipsit atât de mult)
    Fly-GOT7
    Oh My Girl-A-Ing
    Taeyeon-Why
    Tiffany-I Just Wanna Dance
    SISTAR-Sake It
    Gugudan-Wonderland
    EXID-Hot Pink

    Apreciază

  9. Totul tine de gustul fiecaruia!
    Unora nu le-a placut Bang Bang Bang de la Big Bang, sau Fire de la BTS insa eu le ador!
    Totul tine de gusturi si preferinte!
    Nu sunt dezamagita de nici o melodie, de unele poate nu am fost prea atrasa, dar nu dezamagita!

    Apreciat de 1 persoană

  10. Lotto m-a dezamagit mult din cauza excesului de autotune.
    Ce au scos VIXX de la Chained up incoace m-a dezamagit.
    Fly de la GOT7. =D
    Dar cum s-a spus si mai sus, totul tine de gusturi….
    Dar sincer acum…. Lotto chiar suna groaznic… O_O

    Apreciază

  11. Hyuna ma dezamageste cu piesele pe care le-a scos in ultimul timp…………. dar in rest…eu am ramas la melodiile mai vechi, so…nu ascult trupe noi si nici melodii noi de la trupele vechi(doar unele, dar rar) =)))

    Apreciază

Lasă un răspuns

