Eli din U-KISS vorbește despre soția și despre copilul lui


U-KISS’s Eli Opens Up About Being A Married Idol And Father

Eli din U-KISS și-a făcut curaj și a vorbit deschis despre viața lui de idol căsătorit și de tată la emisiune ”Jagiya” de pe SBS.

Pe parcursul emisiunii, Eli a dezvăluit cum și-a întâlnit soția și cum viața sa s-a schimbat de când a devenit tată.

El a spus: ”Am întâlnit-o pentru prima dată la o expoziție de mașini. Imediat ce am văzut-o, recunosc că era tipul meu ideal, dar ea nu avea niciun interes în mine. După un an în care m-am ținut după ea și am tot invitat-o în oraș, ea tot nu m-a acceptat. Cu toate acestea, am putut să îi câștig inima șotiei mele din cauza confesiunilor mele constante și sincere. O iubesc atât de mult, de aceea ne-am înregistrat căsătoria prima dată, iar acum trăim foarte bine și cu un copil.

Cu privire la fani, Eli a mărturisit că: ”Multe fete tinere care ne erau fani au plecat. În schimb am câștigat mai mulți fani care vor fi mereu alături de noi. Cadourile pe care le primesc de la fani s-au schimbat și ele. Obișnuiam să primesc o mulțime de haine și pantofi, dat acum primesc haine pentru bebeluși, suzete, ciorăpei și chestii de genul ăsta.

De reamintit este faptul că Eli i-a surprins pe mulți fani acum câteva luni când a dezvăluit că este căsători din 2014 și că soția lui așteaptă un copil.

Cr.: Soompi.

Lasă un răspuns

