Rapperul Prhyme vorbeşte despre experienţa sa negativă sub YG Entertainment


Rapperul Prhyme, fost membru Moogadang, a vorbit despre zilele grele ce le-a avut în agenţia YG Entertainment.

Iniţial, totul a început când acesta a lăsat un comentariu la postul lui Yoo Byung Jae: „Aş fi fost şi eu unde eşti tu acum, dacă l-aş fi servit în continuare pe Yang Hyun Suk cu băuturi. Dar m-am săturat de locul ăla întunecat şi am reuşit să fug în sfârşit, după 6 ani.”

Apoi acesta a şters comentariul, însă a creat un post separat pe Facebook unde a explicat: „Nu am şters comentariul pentru că mi-ar fi fost frică că aş fi primit ură. Nu e adevărat. Faptul că am stat şi am servit băuturi ani la rând poate fi confirmat de persoanele ce lucrau în club. Ştiam când am intrat în Moogadang că trupa pentru Yang Hyun Suk e doar un mod de a ucide timpul înainte de debutul Big Bang şi pentru a crea o bază pentru solo-ul lui Eunjoo, cât şi pentru lucrările lui Baekkyung, dar eram mulţumit de orice îmi era oferit. Însă după ce am semnat contractul (pentru Moogadang), nu era programat ca să servesc băuturi şi să vin doar noaptea. Am ajuns până în punctul în care mi-a fost afectată sănătatea. Şi chiar şi după ce mi s-a terminat contractul cu YG, promoţiile mele au fost afectate negativ oricum. În final, am renunţat la speranţa de a avea o carieră la TV şi am luat totul de la zero şi promiţându-le tuturor ce m-au ascultat că voi munci din greu.”

  1. [+465, -26] Yang Hyun Suk…are o latură mai întunecată decât aţi fi crezut
  2. [+425, -15] Oh, e o declaraţie destul de periculoasăㅋㅋㅋ dar îmi pot imagina cât de greu a fost pentru el, să pierzi ani servind lumea cu băuturi fără să câştigi ceva pentru cariera ta…Nici măcar n-aş fi în stare să dorm dacă aş fi suferit în halul ăsta

  3. [+376, -19] Cu toţii ştim că industria asta e foarte murdară

  4. [+95, -1] Îmi amintesc când aveam 20 ani am mers la un astfel de club pentru prima dată şi era Prhyme acolo. M-a refuzat cu un pahar de apă spunându-mi că ar trebui să studiez şi că voi avea mai târziu destul timp să vin la cluburi de genul. Mi-a lăsat o impresie atât de pozitivă, dar atunci chiar şi eu ştiam că o duce greu acoloㅜㅜ Personal, îmi plăceau piesele de la Moogadang

  5. [+66, -1] Cântăreţii din companie ce fac bani probabil că sunt respectaţi şi pentru faptul că doar stau, în timp ce artiştii ca el îşi irosesc anii fiind invitaţi doar să servească băuturi la petrecerile companiei, fiind forţat să înveselească atmosfera. Ce pierdere de timp pentru el.

  6. [+63, -3] Observându-i pe YG acum, pot spune cum sunt pe dinăuntru. Chiar şi acum, îşi aruncă trupele ce nu le mai aduc profit.

  7. [+52, -2] Am un prieten ce era contabil la o agenţie mare de divertisment (nu YG) şi acesta a spus că agenţiile într-adevăr au artişti doar pentru a servi băuturi unor persoane influente. Această agenţie chiar le-a pus pe fetele dintr-o trupă ce a debutat recent să servească băuturi. Probabil acesta i-a fost rolul tipului în YG.

  8. [+41, -2] Am fost la unul dintre evenimentele lui Prhyme acum ceva vreme şi mi s-a părut o persoană drăguţă. A muncit din greu, i-a salutat pe toţi şi le-a spus tuturor la sfârşit că au făcut o treabă bună…chiar trăieşte muncind din greu ㅜ

  9. [+24, -25] E greu să-l crezi, totuşi…aş fi crezut dacă majoritatea cântăreţilor din companie ar fi avut ceva negativ de spus, dar Big Bang, Se7en, Wheesung n-au spus niciodată nimic rău despre Yang Hyun Suk. Cred că nu avea niciun pic de talent şi potenţial pentru a merge mai departe după ce a plecat de la YG.

– (răspuns) Păi, Big Bang e sub agenţie în prezent, Se7en a comis o crimă deci nu e în poziţia de a vorbi chestii de genul, Wheesung e sub M-Boat ce e o filială a agenţiei YG şi nu cred că a suferit vreo nedreptate oricumㅋㅋㅋ cred că ar trebui să te pui în locul tipului ăstuia şi să te gândeşti la timpul pierdut când erai chemat în fiecare noapte să serveşti băuturi la întrunirile companiei ca la sfâşit să iasă cu un contract eşuat doarㅋㅋㅋ să văd cum te-ai simţi atunci

  1. [+21, -4] De aia nu-mi place YG. Mereu artiştii lor sunt implicaţi în scandaluri legate de droguri şi cluburi de noapte

sursa: netizenbuzz

Un gând despre “Rapperul Prhyme vorbeşte despre experienţa sa negativă sub YG Entertainment

  1. Nu cred ca omul asta ar fi scris asemenea cuvinte fara sa aiba un strop de adevarat. Si cu totii stim ca intr-o companie,de orice natura, nu numai ce se lasa sa se vada este adevarat. Sunt si lucruri negative iar el, din pacate,a fost supus unor lucruri urate. Imi pare rau ca si-a pierdut atata timp din viata si in special din cariera pentru..nimic.. totusi e bine ca s-a terminat.

    Apreciază

Lasă un răspuns

