Tzuyu speră că poate cânta alături de TWICE pentru mai bine de 10 ani


Tzuyu Hopes To Continue With TWICE For More Than 10 Years

Recent, Tzuyu din TWICE a avut o transmisiune live pe V App, unde a vorbit despre grup și despre alegerea ei de a deveni cântăreață.

Pe parcursul interviului, ea a spus că: ”Nu a fost un vis pe care l-am avut când eram mică. Dar îmi plăcea să cânt și să dansez de atunci, ceea ce m-a împins să îmi placă k-pop-ul atunci când am crescut. Atunci am început să cred că este foarte tare și m-am gândit să devin cântăreață.”

Despre fani ea a mărturisit că: ”Când văd scrisori scrise de mână de fani care cântă împreună cu noi la performanțe, chiar primesc putere și mă fac foarte recunoscătoare. Când îi văd că țipă chiar dacă nu mai au voce, mă fac să îmi doresc să muncesc și mai mult. Citesc toate scrisorile și ele îmi dau forță. Haide să continuăm împreună mult timp de acum. Pentru totdeauna!

Tzuyu a înregistrat și un mesaj pentru fetele din trupă, pe care îl vor vedea atunci când vor trece 10 ani de carieră. În mesaj ea a spus: ”Sunteți bine? Sper că nu v-ați pierdut visul pe care îl aveați și că încă munciți din greu când cântați pe scenă. Sper că vom continua împreună pentru o perioadă lungă, lungă de timp. Vă iubesc.

Cr.: Soompi.

11 gânduri despre “Tzuyu speră că poate cânta alături de TWICE pentru mai bine de 10 ani

    • ce vrei sa spui? poate o sa aiba un scandal si o sa fie data afara din trupa poate o sa continue pe alt drum ,nu multe trupe raman atatia ani impreuna cele mai multe se desfinteaza sau pierd membrii ex snsd,miss a,2ne1,kara,t-ara,wonder girls,fin.k.l etc.

      Apreciază

        • Am crezut ca o spui ironic gen „cum sa nu ramana in trupa cand e cea mai populara,ca e suzy 2.0 etc.” pentru ca multe persoane spun ca jyp nu le da atentie celorlalte membre dar nu e adevarat fiecare membra e promovata egal ,nu prea au chestii solo cel mai mult promoveaza impreuna sau in grupuri de 2 3 persoane,si jyp a refuzat multe aparitii ale ei la televizor la anumite show-uri,de un an doi jyp isi face treaba cum trebuie cand vine vorba de promovare si vreau sa o tina asa nu vreau alta „suzy” (nu am nimic cu ea doar am dat exemplu).

          Apreciază

      • Eum … SNSD , Miss A , 2NE1 si Wonder Girls nu s-au destramat din cate stiam .. doar au plecat anumite membre , dar asta nu inseamna neaparat ca s-au destramat din moment ce unele inca mai promoveaza in noua formula … nu-i asa ?

        Apreciază

  1. Poate spera în continuare 😂 .
    La o adica, toată lumea o lauda..toată lumea o considera o frumusețe unica…e tânără: O sa vedeți ca peste vreo 2/3 ani o sa plece sa debuteze solo. Prea multe complimente duc la a vrea sa facă mai mult și mai mult pt ca deja se crede invincibila 🙂
    Data afară din trupa nu va fii. Dacă va fi sa plece va fi din cauza ca ea va vrea .
    Părerea mea, strict

    Apreciază

    • da e din taiwan n-are nimic de-a face cu (,) china si oricum chinezii nu o vor la ei in tara maxim daca vrea ea sa se intoarca in taiwan , ea nu are de a face cu celalalte celebritati chineze.

      Apreciază

Lasă un răspuns

