Nana vorbeşte despre pregătirea ei pentru actorie şi ce carieră va alege pe viitor


Nana Reflects On 2-Year Preparation And Future Of Her Singing And Acting Career

Pentru cântăreaţa Nana, care a păşit în lumea dramelor coreene prin intermediul producţiei de pe tvN, „The Good Wife”, nimic nu e mai important decât următorul pas. Pentru că a întâlnit şi succes, dar şi incertitudine în acest pas, mulţi se întreabă ce carieră va alege în continuare membra After School.

Într-un interviu, aceasta spune: „În loc să mă gândesc la ce rol sau gen ar trebui să încerc, eu aş vrea să încerc totul. Am făcut primul pas în actorie acum şi sunt la nivelul în care încă învăţ şi înţeleg unele lucruri. Aş vrea să încerc o varietate de roluri, fără să mă limitez la ceva. Vreau să fac teatru, filme indie, cât şi drame.”

Cu toate că Nana a primit şi înainte oferte pentru diverse roluri, aceasta nu s-a grăbit şi a petrecut 2 ani studiind actoria. După ce şi-a îmbunătăţit abilităţile cu răbdare, aceasta ne arată acum rezultatul în „The Good Wife”.

Membra After School a explicat: „Am studiat actoria timp de doi ani. Pentru aproximativ un an am studiat vocalizarea şi teoria actoriei ori de câte ori găseam timp printre activităţile promoţionale ca şi cântăreaţă. Sunt cam doi ani de când studiez înţelegerea corectă, analiza şi citirea scenariilor. Ambiţia mea a crescut treptat în timp ce studiam şi începeam să am gânduri ca „Vreau să fiu la TV (ca actriţă). Vreau un rol ca acela”, însă nu eram destul de bună, aşa că a trebuit să spun „nu” unor propuneri.”

Aceasta a spus că încă e dezamăgită uneori de actoria ei, dar totuşi e mulţumită de impresiile pozitive ale telespectatorilor.

Nana a continuat: „La acest moment, mă bucur de actorie şi am marea dorinţă de a încerca şi alte roluri şi personaje, dar cântatul e jobul meu principal aşa că vreau să stau şi pe scenă în curând. Încă nu sunt planuri pentru asta, dar odată ce vor fi,  vreau să mă pregătesc şi să revin.

„Ce voi face în viitor este important. În funcţie de ce imagine voi arăta şi cât de pregătită voi intra în lumea actoriei, mulţi oameni se vor gândi că acum pot doar merge înainte sau să fac un pas înapoi. Ştiu că asta depinde de cât de greu voi munci şi efortul pe care-l voi depune, aşa că voi munci din greu şi voi cugeta pentru a fi mai bună.”

sursă: soompi

Lasă un răspuns

