Ra Mi Ran vorbeşte despre plecarea lui Tiffany din „Unnies’ Slam Dunk”


Tiffany,ra-mi-ran

Ra Mi Ran din „Unnies’ Slam Dunk” a vorbit despre plecarea lui Tiffany din Girls’ Generation de la emisiune.

Aceasta a spus: „Din moment ce Tiffany a părăsit emisiunea, am completat filmările în 5 doar. E dificil să vorbesc despre asta pentru că sunt multe aspecte sensibile, însă cred că ar trebui să mergem înainte (fără să ne mai gândim la controversă). Cu toate astea, sunt multe opinii diferite. Săptămâna trecută trebuia să filmăm de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat.”

Ra Mi Ran a continuat: „E trist că un dongsaeng ce era cu noi a părăsit emisiunea, dar memberle rămase vor continua să lucreze din greu aşa că vă rugăm să ne susţineţi.”

Tiffany a părăsit, oficial, emisiunea „Unnies’ Slam Dunk” în urma controversei ei de pe SNS.

sursă: allkpop

Lasă un răspuns

