DinDin și-a cerut scuze de la G-Dragon din Big Bang din cauza unei situații neprevăzute


În cel mai recent episod al emisiunii Happy Together de pe canalul KBS 2, rapperul DinDin și-a arătat iubirea și respectul față de G-Dragon din Big Bang.

La emisiune, DinDin a dansat pe melodii de la GD și i-a copiat gesturile. De asemenea, rapperul a spus că a văzut un video cu Yoo Byung Jae  pe contul de Instagram a lui G-Dragon, el a recunoscut: ”Visez ca într-o zi și unul din videoclipurile mele să apară pe Instagramul lui GD. Vreau să-l salut pe hyung.”

După acest episod, fanii i-a cerut lui G-Dragon să încarce pe Instagramul său un video cu DinDin.

DinDin, după ce a aflat despre comentariile lăsate de fani, și-a cerut scuze prin intermediul contului său de Instagram. El a postat o captură de ecran cu comentariile fanilor lăsate pe contul lui GD și a scris: ”Ji Yong hyung, îmi pare rău pentru comentariile pe care le-ai primit din cauza mea … Îmi cer scuze, mă simt foarte incomod … hyung, eu chiar te iubesc ❤️ GD e cel mai bun ❤️ hyung al nostru ❤️ … ”, apoi a adăugat hashtagurile ”#gdragon, #kwonjiyong, #jiyonghyung, #fan, #DinDin, #ImCheol (numele lui DinDin), #pentruoriceeventualitate” și a etichetat contul de Instagram a lui G-Dragon (@xxxibgdrgn).

 

cr: vk.com

Un gând despre “DinDin și-a cerut scuze de la G-Dragon din Big Bang din cauza unei situații neprevăzute

Lasă un răspuns

