Tiffany a scris o altă scrisoare prin care își cere scuze + Reacția internauților


Girls-Generation,Tiffany

Tiffany din Girls Generation a scris o altă scrisoare prin care își cere scuze pentru cele întâmplate atunci când a folosit steagul Japoniei de Ziua Independenței Coreei.

Deși Tiffany a mai scris o scrisoare în care își cere scuze, internauții nu au fost mulțumiți de sinceritatea ei.

Noua scrisoare a lui Tiffany:

Bună ziua, eu sunt Tiffany.

În plus faptului că am făcut o greșeală atât de mare, nici nu am putut să îmi fac curaj să îmi cer scuze sincer timp de 10 zile de când v-am scris prima dată, vouă celor pe care i-am dezamăgit și rănit, o scrisoare plină de lipsuri.

În primul rând, vă cer iertare cu inima cutremurată că am întârziat (cu scuzele). Voi da ce pot mai bun pentru a vă o oferi o scuză cât mai sinceră, ceea ce ar fi trebuit să fac mai devreme, în ziua în care am făcut acea greșeală.

În Ziua Națională a Eliberării Coreei, am făcut greșeala de a posta un design care conținea Steagul Soarelui Răsare pe o rețea socială. Am făcut o greșeală ce nu ar fi trebuit făcută atunci când te gândești la semnificația Zilei Independenței.

Așa cum mulți oameni deja m-au avertizat, nu știam istoria Steagului Soarelui Răsare, și nu am fost sensibilă în ceea ce privește istoria plină de durere. Îmi pare foarte rău pentru că v-am frânt inimile din cauza neglijenței mele. Îmi plec capul în semn de scuze în fața celor care au crezut în mine și m-au încurajat.

Am fost în stare să fac muzică din cauza sprijinului vostru neschimbat și dragostei voastre de până acum, pentru care sunt foarte recunoscătoare. Cu toate acestea, în ciuda faptului că am fost iubită pentru atât de mult timp, nu am cunoscut bazele istoriei Coreei bine. Sunt foarte jenată de faptul că nu le-am studiat mai în detaliu.

Cu toate că mereu am fost recunoscătoare și mândră drept cântăreață pentru faptul că pot răspândi cultura coreeană, mi-am dat seama încă o dată cât mult mai trebuie să învăț și să îmi asum responsabilitatea. Drept cineva care se află mereu în ochii publicului, nu voi mai uita niciodată acea responsabilitate.

Încă o dată aș vrea să îmi arăt inima jenată de faptul că am provocat îngrijorare în Ziua Independenței din cauza greșelii pe care am făcut-o. După ce mi-am realizat greșeala, scuza rapidă pe care am scris-o la aeroport nu a fost scrisă cu atenție, și îmi cer scuze din nou pentru cât de multe lipsuri avea. Am petrecut fiecare zi de atunci regretând că am pierdut șansa de a da o scuză sinceră. Este târziu, dar sper că sinceritatea mea va ajunge la voi.

Acest incident m-a făcut să îmi dau seama ce este cel mai important. Voi da ce am mai bun pentru a studia și învăța lucrurile care sunt mai importante decât cântatul și dansul de acum încolo.

Vă mulțumesc foarte mult pentru că mi-ați citit lunga și întârziata scrisoare.

  1. [+645, -67] Numai după ce a testat reacția publicului a venit cu o altă scuză.. după ce a realizat că sentimentele publicului s-au înrăutățit după primaㅋㅋㅋ
  2. [+586, -61] Nu una, ci două, pe parcursul a două zile. Nu îmi pot da seama dacă chiar este proastă sau o face cu intenție.
  3. [+531, -62] Chiar încearcă din greu, nu-i așa?
  4. [+89, -5] Cine a scris asta în locul ei? Nu acum mult timp celelalte membre râdeau de ea că încă nu știe coreeana atât de bine. Textul pare atât de ciudat să îl fi scris Tiffany însăși.
  5. [+75, -19] Vorbește despre o scuză întârziată… Pun pariu că nu s-a așteptat să primească atât de multă ură, așa că a realizat că trebuie să își ceară scuze din nou, că altfel chiar că nu va mai fi în stare să promoveze în Coreea.
  6. [+73, -16] Pot să aud cum i se învârt rotițe în cap, c**va asta proasta crede că suntem porci.
  7. [+54, -7] Pun pariu că vroia să lase totul să se liniștească, dar acum că scandalul a devenit și mai mare, e ocupată încercat să stăpânească focul. Din ce am văzut din modul ei normal de a scrie, știu că nu e capabilă să scrie așa ceva ^^;; dar chiar dacă scuza asta a fost scrisă de ea sau nu, este deja prea târziu.
  8. [+54, -15] Nu mai face scuze c**vă cu capul în nori. Doar întoarce-te în țara ta.
  9. [+49, -2] Yeah, pun pariu că asta a fost scrisă de altcineva pentru ea.
  10. [+48, -3] Cum era de așteptat, știam că va începe cu faza ”Nu știamㅠㅠ” ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Lucrezi în Coreea de 10 ani și ți-ai văzut mulți din colegi cum și-au pierdut carierele din cauza unor astfel de controverse, dar tu nu știai? Glumești cu noi?
  11. [+8,170, -326] În lumea de azi, ignoranța este o crimă. Studiază istoria.
  12. [+7,239, -340] Chiar cred că cineva a ajutat-o să scrie această scrisoare, având în vedere că necesită o înțelegere la nivel înalt a limbii, dar dacă ea chiar a scris asta cu propriile ei mâini, atunci sper că a realizat ceea ce a făcut.
  13. [+5,879, -213] Fiecare țară are câte o problemă la care cetățenii sunt sensibili. Așa cum se spune, când ești în Roma, fă ca romanii. SM chiar trebuie să se axeze mai mult pe lecțiile de istorie pentru cei din companie.
  14. [+5,377, -220] Chiar sper că reflecta așa cum trebuie asupra ceea ce s-a întâmplat. Ar trebuie să aibă un simț de baza al respectului și al cunoașterii despre țara unde lucrează.
  15. [+1,1191, -71] Cine este idiotul care a făcut acel filtru (cel de pe Snapchat cu Steagul Soarelui Răsare.)
  16. [+1,145, -69] Chiar dacă îți convine sau nu, cineva din afară te consideră ca o față a Coreei. Te rog, comportă-te conform greutății pe care acest statul ți-o aduce
  17. [+1,154, -92] E bine că și-a cerut scuze din nou, dar cu toate astea, nu e ceva peste care să treci atât de ușor. Reflectează!
  18. [+1,222, -115] Trebuie să reflectezi mai mult. Nu te gândi că s-a terminat din cauză că ți-ai cerut scuze și că oamenii vor uita în cele din urmă. Vei avea mari probleme dacă gândești în felul ăsta. Te rog, comportă-te cu mai multă atenție…
  19. [+1,037, -74] Nici măcar nu înțeleg de ce SM a programat un concert în Japonia cu o zi înainte de Ziua Eliberării…

Cr.: Allkpop, Netizentebuzz.

3 gânduri despre “Tiffany a scris o altă scrisoare prin care își cere scuze + Reacția internauților

  1. De la aceasta greseala sa o faca c**va? Ei ar trebui sa puna mana pe un dex sa vada ce inseamna acest cuvant. Nu poti sa adesezi un asemenea cuvant unei persoane doar asa pentru ca iti vine tie sa ii spui intr-un fel urat. A facut o greseala, cu acel sticker vroia sa arate fanilor ca pleaca spre Japonia, nu avea intentii rele, internautii aveau dreptul sa se supere dar sa se ajunga pana la a jigni-o in acest fel si sa-i distruga cariera? Sa se gandeasca la propria lor persoana, cum ar fi sa faca o greseala din nestiinta sau neatentie la serviciu si sa fie injurati si concediati, s-ar simti groaznic. Dar toata lumea este egoista, nimeni nu se gandeste cum se simte cel pe care-l ataca verbal. Imi doresc sa fie si ei oameni macar o data si sa se puna in locul ei
    Iar acum intrebarea, de ce SM si-a trimis artistii in Japonia de Ziua Independentei Coreei? Sper ca acum se simte macar putin vinovat si va avea grija ca Tiffany sa se intoarca pe scena.

    Apreciază

  2. Pingback: Tiffany din Girls’ Generation s-a întors pe reţelele de socializare | Kpop Romania

Lasă un răspuns

