Trupa NU’EST a revenit cu ‘Love Paint’


Картинки по запросу nu'est -love paint comeback

NU’EST revine cu Love Paint.

4 gânduri despre “Trupa NU’EST a revenit cu ‘Love Paint’

  1. E feminin rău de tot Ren. Însă ador melodia enorm. E alt concept fata de melodiile precedente. Și e unica melodia în kpop. Eu nu am întâlnit melodie în genul acesta. O descărc imediat. 😊 🙂

    Apreciază

  2. Deci lui REN chiar ii sta BESTIAL DE BINE!!!♥♥♥♥ MELODIA SI MV ul SUNT CELE MAI BUNE PE CARE LE-AM ASC IN AC LUNA,fara suparare!!!a si Juckie20 chiar nu am mai auzit asa fr cuv pt tr mea fav de la un kpoper roman ,cred ca trebiue sa iti multumesc!!Asta a fost ce am vrut sa spun indiferent de cat de mult am scris sau cate dislikeuri sau likeuri voi primi,dupa ac lunga per in care nu am mai intrat pe aici!!!!♥♥♥♥♥

    Apreciază

Lasă un răspuns

