Cei mai ‘buni’ băieți răi din k-drame


Imagini pentru ji soo

Ce au atât de special băieții răi din k-drame de toată lumea se îndrăgostește de ei? Nu sunt potriviți în viața reală, dar sunt irezistibili pentru telespectatori care caută divertisment.

Dar oare care sunt cei mai ‘buni’ dintre cei mai răi?

Seo Kang Joon ca Baek In Ho în ”Cheese In The Trap”

Imagini pentru baek in ho cheese in the trap gifImagini pentru baek in ho cheese in the trap gif

Kim Woo Bin ca Choi Young Do în ”The Heirs”

Song Joong Ki ca Kang Maru în ”The Innocent Man”

Ji Soo ca Kim Soo Chul în ”Doctors”

Imagini pentru kim soo chul doctors gifImagini pentru kim soo chul doctors gif

Sung Joon ca Jang Joon Sung în ”Oh My Venus”

Imagini pentru sung joon oh my venus gif

Lee Min Ki ca Joo Byung Hee în ”Shut Up Flower Boy Band”

Ji Sung ca Shin Se Gi în ”Kill Me, Heal Me”

Imagini pentru shin se gi gifImagini pentru shin se gi gifImagini pentru shin se gi gif

Jo In Sung ca Oh Soo în ”That Winter, The Wind Blows”

Jung Il Woo ca Kang Ji Woon în ”Cinderella And The Four Knights”

Imagini pentru kang ji woon cinderella gifImagini pentru kang ji woon cinderella gif

Cr.: Soompi, tumblr.

15 gânduri despre “Cei mai ‘buni’ băieți răi din k-drame

  1. Eu una am adorat IM ❤ in 2 zile am „devorat” tot :))) ..multe din dramele menționate..nu le am văzut 😀 care ar fi prima pe care ar tr sa o urmăresc ? Plănuiam sa încep o noua drama..ceva recomandări?

    Apreciat de 1 persoană

      • Pai..daca drama e destul de captivanta si mi trezeste interesesul..mai uit cam la orice :))) n am o preferință anume..n am văzut nicio drama istorica..asta tr sa menționez 🙂 ultimele drame vizionate sunt DOTS si Signal 😀

        Apreciază

        • :)) o sa iti spun cele care mi-au placut cel mult :
          Healer (ador serialul)
          City Hunter (are actiune, mister si romance)
          Liar Game
          Hotel King (chiar daca are mai multe episoade, surprinzatorn, nu am devenit plicitisia. a fost destul de captivant)
          Goong
          Discovery of love
          I order you (e o web drama, e preferata mea)
          Bridal Mask
          Love in the moonlight (se difuseaza acum, mi se pare destul bun, iar park bo gum nu am cuvinte)
          Let’s fight ghost (e cu taecyeon din 2pm, si e foarte bun serialul)
          Gu Family Book
          My love from another star
          Oh My Ghost
          My Girlfriend is a Gumiho
          Emergency Couple (una dintre dramele medicale preferate)
          Ex-Girlfriend Club
          Marriage, not dating

          Apreciază

          • Mulțumesc.. Am văzut deja câteva din ele 😀 despre Healer am tot avut parte de păreri..chiar așa interesant e?:)) promit ca at când încep sa vizionez una..vin si te cicălesc cu com..daca nu mi place drama..vreau recompensa ptr timpul priedut :)) mulțumesc ..

            Apreciază

  2. Phoai,eu clar ador tipii rai in drame,nu in viata reala,pentru ca stiu ca aduc probleme:))Lista asta e perfecta,cred ca Seo Kang Joon,Ji Soo si Lee Min Ki au fost favoritii mei,Lee Min Ki face o treaba exceptionala in rolurile de bad guy.Ji Sung m-a impresionat prin rolul sau negativ,de asemenea joaca foarte bine un astfel de rol,dar raman la cei mai tineri putin 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

