LyircZ: A Song o You – Roh Ji Hoon


A Song For You

Imagini pentru roh ji hoon 2nd mini album

Într-o noapte întunecată
Dintr-un loc adânc
Te-am lăsat să pleci
Probabil că ai trecut peste mine
Şi îţi merge bine
Într-o noapte neagră
Dint-un loc adânc
Te voi scoate
Cânt un cântec cu lacrimi

Sunt singur pe strada pe care
Obişnuiam să mergem împreună
În acest loc, unde amintirile noastre
Sunt adunate
În acest loc, în care
Sunt doar cicatrici ale noastre

Ştii că te am doar pe tine
Este adevărat, eram îndrăgostiţi
Te ştiu doar pe tine
Pentru că sunt un fraier

Într-o noapte întunecată
Dintr-un loc adânc
Te-am lăsat să pleci
Probabil că ai trecut peste mine
Şi îţi merge bine
Într-o noapte neagră
Dint-un loc adânc
Te voi scoate
Cânt un cântec cu lacrimi

Priveşte ce ai făcut cu mine acum
M-ai făcut să mă prăbuşesc
Casa dragostei pe care am construit-o
A devenit praf şi a zburat
Dusă de vântul rece numit Tu
Întunericul mi-a furat lumina
Nu pot vedea nici un loc gol
Într-o fată ca tine
Nu există loc pentru
Încrederea mea
Baby îţi lipsesc, măcar odată
De ce nu eşti aici
Când am nevoie de tine?
Regretul şi ataşamentele
Sunt nefolositoare acum

Ştiu că eram îndrăgostiţi nebuneşte
Este adevărat
Că eram fericiţi
Încă te ştiu doar pe tine
Pentru că sunt un fraier

Într-o noapte întunecată
Dintr-un loc adânc
Te-am lăsat să pleci
Probabil că ai trecut peste mine
Şi îţi merge bine
Într-o noapte neagră
Dint-un loc adânc
Te voi scoate
Cânt un cântec cu lacrimi

Chiar şi după o zi, două
Tu nu te întorci
Te aştept dragostea mea

Unde eşti?
Unde eşti acum?
Probabil că ai trecut peste
Şi o duci bine
Dacă acest cântec ajunge la tine
Te rog întoarce-te la mine
Lalala lalala
Lalala un cântec pentru tine
Lalala lalala
Lalala un cântec pentru tine

Un gând despre “LyircZ: A Song o You – Roh Ji Hoon

Lasă un răspuns

