Moonbin din ASTRO vorbește despre sora lui din YG, Moon Su Ah


astro

Pentru cei care nu știau, Moonbin din ASTRO are o soră mai mică, iar această nu e nimeni alta decât Moon Su Ah, una dintre stagiarele companiei YG, care a participat și la ”Unpretty Rapstar.”

În timpul unui interviu pentru Sports DongA, când a fost întrebat cum se comportă cu sora lui și ce fel de frați sunt, membrul ASTRO a spus: ”De obicei, eu cu sora mea mai mică ne prostim. Sincer să fiu, nu am fost niciodată un frate mai mare grijuliu, dar după ce am debutat și am văzut-o pe sora mea pregătindu-se pentru debutul ei, cred că am început imediat să am acest rol. Știu că îi va fi mult mai greu decât mi-a fost mie. Sora mea probabil că este mult mai îngreunată din cauză ca face parte dintr-o companie mare, și mai ales din cauză că este fată. Vreau să îi spun să se înveselească!

Cr: Allkpop.

Save

2 gânduri despre “Moonbin din ASTRO vorbește despre sora lui din YG, Moon Su Ah

Lasă un răspuns

