Park Bo Gum a dat audiții la agențiile SM, JYP și YG?


Картинки по запросу park bo gum

Pe 28 august, la emisiunea 2 Days & 1 Night de la KBSPark Bo Gum a vorbit despre audițiile pe care le-a dat la cele trei mari agenții: SM, YG și JYP Entertaimnent.

Când participanții emisiunii l-au întrebat pe Bo Gum cum a devenit actor, el a răspuns: ”Inițial, visul meu era să devin un cântăreț și compozitor, din acest motiv, am trimis un video în timp ce cântam la pian, la cele trei mari agenții”.

”Din fericire, am luat legătura cu o agenție mare, astfel am primit șansa să-l întâlnesc pe CEO-ul Cha Tae Hyun – a spus actorul.

Atunci, Defconn l-a întrebat: ”Deci, înseamnă că ai dat audiții la agențiile YG, SM și JYP Entertainmnet?”

”Atunci am dat audiții peste tot” – a spus Park Bo Gum, iar Defconn i-a spus: ”Probabil, marile agenții regretă foarte mult”.

”Nu! Nu regretă!” – a spus Bo Gum.

cr: vk.com

Un gând despre “Park Bo Gum a dat audiții la agențiile SM, JYP și YG?

Lasă un răspuns

