Yoon Gyun Sang și Lee Sung Kyung sunt împreună?


Imagini pentru yoon gyun sang lee sung kyung

Actorul Yoon Gyun Sang a vorbit despre relație pe care o are împreună cu prietena și colega sa de platou, Lee Sung Kyung, în timpul unui interviu pe care l-a susținut pe 29 august.

Cei doi au devenit foarte apropriați de când au început să joace împreună pentru drama ”Doctors,” iar lumea a început să se întrebe dacă au cumva o relație mult mai apropiată decât lasă să se vadă.

Cu privire la asta, actorul a spus că: ”Am auzit recent zvonurile. Zvonurile au început din cauză că Lee Sung Kyung și cu mine suntem foarte apropiați, așa că nu mă deranjează atât de mult. Lee Sung Kyung este atât de luminoasă și de neastâmpărată. Porecla ei a ajuns să fie Beagle*. Și eu, de asemenea, sunt mereu pus pe șotii și îmi place să îi fac pe plac cu glumele, iar oamenii văzând cum ne comportăm împreună, de aceea circulă astfel de zvonuri. În plus de asta, chimia noastră în dramă a fost bună.

El a ținut să o și complimenteze pe prietena sa: ”Ea este o actriță căreia îi place să trăiască și care nu se comportă ca o păpușă. Emoțiile care erau scrise în script, au fost aduse la viață de Lee Sung Kyung astfel încât să o portretizeze atât de bine pe Jin Seo Woo. Am vorbit mult împreună despre scene, iar ea avea o mulțime de gânduri și neliniști. Mă gândesc mereu că este o actriță bună. În ciuda imaginii ei jucăușe, a avut multe griji cu privire la producție. Am jucat împreună, având multe discuții în spatele scenelor.

*Beagle-ul este un câine foarte jucăuș, perfect pentru familii cu copii.

Cr.: Allkpop, Twitter.

Un gând despre “Yoon Gyun Sang și Lee Sung Kyung sunt împreună?

Lasă un răspuns

