Actrița Kim So Hyun vrea să aibă un iubit?


kim-so-hyun_1472611567_af_org

În timpul unui interviu pentru Star News, actrița Kim So Hyun a mărturisit că ar dori să se întâlnească cu cineva, după relația pe care a avut-o cu Taecyeon din 2PM, în drama Hey Ghost, Let’s Fight.

Ea a declarat: ”Am avut o scenă în timpul căreia mergeam, ținându-ne de mână. Am încercat să-i dau drumul, dar Taecyeon oppa a început să mă țină și mai strâns de mână. Când regizorul a văzut asta, mi-a spus: ”Pot spune cu certitudine că tu nu ai prea multă experiență în ceea ce privește o relație”. Mi-am dat seama că am încercat să dau drumul mâinii lui atât de ușor, dar, de fapt, îndrăgostiților le este foarte greu să se despartă”.

Apoi, actrița a mai adăugat: ”Nu sunt sigură, dar cred că ar trebui să încep să mă întâlnesc cu cineva.”

cr: yesasia

Un gând despre “Actrița Kim So Hyun vrea să aibă un iubit?

Lasă un răspuns

