Kim Seul Gi a adormit în timpul unei scene de sărut?


Doojoon-kim-seul-gi_1472625855_af_org

La emisiunea radiofonică Park Kyung Lim’s 2 O’Clock Date din 31 august, actrița Kim Seul Gi a recunoscut că a adormit în timpul unei scene de sărut, din drama Splash Splash Love de la MBC.

Actrița a explicat: ”A existat o scenă unde trebuia să stau întinsă pe podea împreună cu Doojoon din B2ST. El trebuia să atingă ușor buzele lui de ale mele. Atunci eu am adormit. Nu dormisem timp de trei nopți la rând, din moment ce filmam pentru Splash Splash Love și Take Off 2. Voiam să dorm, era frig, așa că am adormit cu ochii deschiși. Îmi cer scuze, vă rog să puneți o melodie de la el.”

DJ-ul a întrebat-o: ”Cum de personalul a observat că tu ai adormit?”, iar ea a răspuns: ”Nu mi-am spus replica. Trebuia să îi răspund lui Doojoon, dar eu stăteam nemișcată, fără să spun nimic. După 3 secunde, deja toată lumea știa. Mai târzium mi-am cerut scuze și am spus: ”Îmi pare rău, cred că am adormit. Trebuie să mă ajutați.” Cred că s-a simțit jenat [Doojoon], îmi pare foarte rău”.

cr: yesasia

2 gânduri despre “Kim Seul Gi a adormit în timpul unei scene de sărut?

Lasă un răspuns

