Jungkook din Bangtan Boys vorbește despre ziua sa de naștere, vise și multe altele


Jungkook1

Maknae-ul de aur, Jungkook din Bangtan Boys pe 1 septembrie și-a sărbătorit ziua de naștere. Idolul a împlinit frumoasa vârstă de 19 de ani (20). Felicitări!

Special cu această ocazie, Focus News a prezentat în exculivitate un interviu cu Jungkook, dar și multe altele.

Când a fost întrebat ce va face de ziua lui, ce planuri are, maknae-ul de la BTS a răspuns: ”Încă de la debut, îmi amintesc că de fiecare dată, de ziua mea, munceam din greu. Oare vom lucra și în acest an?

În ciuda faptului că este mai măricel cu un an, Jungkook a recunoscut că se simte tânăr și că mai are multe de făcut. Cu toate acestea, el a mărturisit că ar dori ca timpul să treacă mai repede. Jungkook a spus că așteaptă cu nerăbdare să împlinească vârsta de 24 de ani: ”Mă întreb, oare ce voi face la 24 de ani?”

De asemenea, membrul Bangtan Boys a fost întrebat despre conceptul viselor sale și el a răspuns: ”Ploaia a intrat în sat, dar locul, care a fost atins de picăturile de ploaie, s-a transformat în aur.”

Mai târziu, makne-ul de aur a vorbit despre cea mai memorabilă zi de naștere a sa, când a primi un tort în timpul filmărilor pentru un videoclip. Idolul a declarat: ”Frustrarea mea a explodat din cauza farsei. Acesta încă este cel mai memorabil eveniment.”

De asemenea, Jungkook a fost întrebat despre cel mai deosebit cadou pe care l-a primit în dar de ziua lui, iar el a răspuns că cadourile de la fani sunt cele mai speciale: ”Consider că aceste cadouri mi-au fost oferite cu toată dragostea, din acest motiv sunt foarte prețioase pentru mine”.

Apoi, membrul BTS a fost întrebat ce cadou și-ar dori să primească în viitor, iar Jungkook a răspuns: ”Vreau să-mi ofer muzica în dar. Într-o zi vreau să lansez o piesă, acesta va fi cadoul meu”.

La întrebarea, peste 10 ani va fi la fel precum Jungkook care este acum, maknae-ul de aur a răspuns: ”Cred că mă voi schimba, dar nici voi nu credeți că acum sunt mai mare cu un an?”

La final, intervievatorul a întrebat: ”Cui ai vrea să mulțumești?” și Jungkook a răspuns: ”Părinții mei, desigur. Cred că trebuie să le spun părinților mei că sunt recunoscător pentru toate acestea. Mamă, tată, eu vă iubesc.”

La mulți ani, Jungkook!

cr: yesasia

 

2 gânduri despre “Jungkook din Bangtan Boys vorbește despre ziua sa de naștere, vise și multe altele

  1. Aw,a avut grija sa ne lase inca un cover superb de ziua sa.Este de inteles ca isi aduce aminte numai de munca daca a debutat asa tanar,inca nu imi vine sa cred cum au trecut astia trei ani.Astept momentul cand si vocalistii o sa aiba un debut solo dupa RM si Suga ❤

    Apreciază

Lasă un răspuns

