Întrebarea zilei…


 

Imagini pentru hiphopkr

Orice fan khiphop a auzit de hiphopkr, unul dintre cele mai actualizate site-uri de știri privind această parte a industriei muzicii coreene. Aici au și un segment în care fanii primesc o întrebare, întrebarea zilei, și pentru a-mi face o idee (care ar fi artiștii hip hop îndrăgiți aici pe blog),am decis să vă întreb și eu:

 

Care e compania hip hop pe care o îndrăgiți și ce artist ați recomanda de la această companie?

 

cr. hiphopkr

19 gânduri despre “Întrebarea zilei…

  1. AOMG!!!! Iar artistul preferat in aceasta agentie nu este nimeni altul decat Jay Park. Tipul asta e chiar tare, e si talentat, cool si din cand in cand chiar si cute. 🙂

    Apreciază

  2. Eu prefer sa nu am o companie favorita,fiecare are cate un reprezentat cel putin,pe care il indragesc foarte tare.Dar parca AOMG are acea parte speciala,mai ales cand vine vorba de Simon D si Jay cu Gray,inca nu pot sa aleg din astia 3,cand cred ca Jay e pe locul 1 apar ceilalti doi iar :))

    Apreciază

  3. ptr ca nu ma pot abtine..sa vedem..le luam pe rand :)))

    AOMG- toti !! nu incape niciun motiv de discutie aici:))
    illionaire- imi plac toti, dar…ptr ca Dok2 si Beenzino atrag cel mai mult atentia..putina iubire si pentru The Quiett va rog 😀
    Just Music: hmm..imi place Swings, il ador pe CJamm, Giriboy e un producator talentat..dar..putina iubire si pentru Nochang 🙂
    Brand New- hmm…Bumkey e unul dintre vocalistii mei preferati 😀
    The Black Label- il ador pe Zion.T dar…putina iubire si ptr Joe, va rog :))
    Amoeba Culture- muzica celor din DD e jjang, Primary e un producator grozav..Crong ptr mn :))
    MKITRAIN- Nafla..ba nu..Owen..hmm..raman la Nafla 😀
    VMC- Nucksal? hmm..TK?
    Feel Ghood Music- Yoon Mirae..clar!! hehe
    Hi-Lite Records- G2 si Reddy merita atentie dar..Paloalto!!! 😀
    Grandline- imi place mult Crucial Star..dar el a plecat din agentie asa ca..Geeks 🙂

    as mai fi adaugat si daze alive- Rico baby !! 😉

    Apreciat de 1 persoană

  4. AOMG! Nu pot să aleg!!
    Pot să mai spun? Illionaire – si aici nu pot sa aleg; The Black Label – Zion T! Nu stiam la ce companie e Yoon Mi Rae, dar ea nu lipseste. O ador pe femeia asta! Jessi se pune? Parca e la YMC….

    Apreciază

  5. Nici eu nu stiu agentiile ;D
    Preferatii mei : Tiger JK & familia (nevasta,copil,Bizzy etc) , MC Mong , Jay Park , Swings , Simon D , Jinusean , Jessi si prima mea iubire hip hop Outsider . De fapt , absolut toti au carisma lor , lista ar fii ….. , nu pot alege 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

