Taeyang din Big Bang vorbește despre iubita sa


Теян

Într-un interviu pentru Dazed and ConfusedTaeyang din Big Bang a vorbit despre dragoste, dar și despre iubita sa, actrița Min Hyo Rin.

Cântărețul a spus: ”Cred că oamenii se schimbă atunci când își întâlnesc marea dragoste. Înainte de a o întâlni pe Hyo Rin, nu prea aveam experiență la capitolul relații romantice. La un moment dat, chiar mi s-a părut că nu pot avea astfel de sentimente. Dar, după ce am întâlnit-o pe Hyo Rin, m-am schimbat, am devenit romantic. M-am simțit de parcă ploaia mi-a spălat inima uscată. Acum simt o emoție incredibilă. Îi mulțumesc pentru iubire”.

cr: yesasia

3 gânduri despre “Taeyang din Big Bang vorbește despre iubita sa

Lasă un răspuns

