[CCC] Cea mai norocoasă fană din lume


Articol: ”Cea mai norocoasă fană din istoria k-popului”

Aceasta este povestea unei femei din Tailanda. Ea a fost o fană înrăită a lui Rain.

Femeia a auzit că va avea loc un concurs, unde participanții vor trebui să danseze pe melodii de la Rain. Deoarece învingătorul câștiga o cină cu artistul coreean, ea a decis să-și trimită fiul mai mare la acest concurs. Cu toate acestea, băiatul s-a rănit la picior, chiar înainte de concurs.

Totuși, un fan adevărat niciodată nu cedează, așa că a recurs la planul B

Această femeie mai avea un fiu, pe care a decis să-l trimită în locul fiului mai mare. Și în cele din urmă, a reușit să obțină ceea ce alți fani n-au reușit.

Fiul ei mai mic a reușit să câștige marele premiu.

Băiatul a devenit stagiar la agenția JYP Entertainmnet. Iar mai târziu, a ajuns membrul trupei GOT7.

Numele lui este Bam Bam.

[+109, -1] Vai, adevărată nebunie ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Probabil, mama lui se mândrește foarte mult. Ea doar și-a trimis la concurs copilul pentru a câștiga acea cină, iar fiul ei a ajuns idol.

[+83, -4] La naiba, mi s-a făcut pielea de găină… Deci, se întâmplă miracole … Superb, cum viața oamenilor se poate schimba.

[+68, -1] Bam Bam ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ (poză aici).

[+24, -0] Vai, Bam Bam e foarte celebruㅋㅋㅋㅋㅋ Sunt uimită, dar îmi place. Vă doresc un comeback cât mai bun, ai noștri GOT7ㅠㅠㅠ Mulțumesc, pentru că ai venit în Coreea (poză aici).

[+22, -0] ㅋㅋㅋㅋㅋM-am mirat când am văzut-o pe mama lui Bam Bam și am venit să citesc articolul …ㅎ ❤ МаmaㅜㅜMulțumesc pentru Bam Bam ❤(poză aici).

[+17, -0] Încă o poză (o poză aici).

cr: vk.com

6 gânduri despre “[CCC] Cea mai norocoasă fană din lume

  1. Am avut emoții când am văzut fotografia lui Rain. Povestea este de prin 2010, dacă nu mă înșel și Bam Bam avea 13 ani. Got7 s-a format în 2014 și Bam Bam a fost stagiar la JYP timp de trei ani si jumătate înainte de a fi membru Got7.

    Apreciază

Lasă un răspuns

