Kai Fan Union a forțat persoana care a dezvăluit pozele cu Kai și Krystal să își ceară scuze


Kai,Krystal

Kai Fan Union (Uniunea Fanilor lui Kai) este foarte protectoare când vine vorba de acesta.

Uniunea a dovedit încă o dată cât de serioasa este când vine vorba despre orice lucru care ar putea să îl rănească pe Kai. Membrii au găsit fata care a postat, pe internet, poze de la camerele de supraveghere dintr-o cafenea cu Kai şi Krystal și au pus-o să își ceară iertare, atât în formă scrisa, cât și orală. Apoi scuzele au fost postate de către respectiva fata pe contul propriu de Twitter. Identitatea ei a rămas necunoscută.

Tweet-urile fetei au fost:

Am scris această scrisoare pentru a-i cere iertare lui Kai și fanilor acestuia pe care i-am rănit profund când am distribuit ilegal pozele CCTV (de la camerele de supraveghere video) care i-au expus viața privată a lui Kai.

Îmi cer iertare de la Krytal și fanilor ei care au fost răniți de imaginile pe care le-am postat. I-am provocat mult rău lui Krystal prin dorința mea inconștientă de a distribui acele poze care țin de viața ei personală. Îmi pare rău pentru faptul că Krystal a fost șocată când a văzut că i-am expus viata privată publicului.

De asemenea, îmi cer scuze și fanilor lui Krystal. Nu e ca și cum nu aș fi știut cum s-ar simți ei, dar am profitat de acest lucru pentru a-i răni. Îmi cer iertare… Îmi pare rău. Nu va fi de ajuns, indiferent de câte ori îmi voi cere scuze, dar voi regreta pentru totdeauna [ce-am făcut] și voi reflecta asupra proprie persoane. Îmi pare rău…

 

Fata a postat și o scrisoare:

Eu sunt proprietara contului kaistal_jiral. Am scris această scrisoare pentru a îmi cere oficial iertare de la Kai și de la fanii acestuia pe care i-am rănit prin distribuirea ilegală a pozelor ce țin de viața lui Kai.

În primul rând, chiar îmi pare foarte rău pentru Kai. I-am prejudiciat imaginea și reputația prin acțiunea mea de a încalca legile cu privire la siguranța și protecția informațiilor private prin postarea imaginilor ce expun viața personala a acestuia. Mă simt foarte rău față de Kai când mă gândesc cât de ranit a fost de acțiunile mele. Niciun cuvânt nu mă poate scuti de greșeala făcută. Îmi pare foarte rău, pentru că Kai nu a făcut nimic greșit. Cred că acesta nu a avut cuvinte când a descoperit că pozele alea au fost postate pe internet. Ca fan EXO, îmi cer iertare pentru că i-am șocat și pe ceilalți membrii, nu doar pe Kai, imaginile distribuite.

În plus, am continuat să scriu pe acest cont tweet-uri ce îl calomniau pe Kai. I-am pătat încă o dată reputația acestuia insultându-l. Chiar îmi pare rău. Pozele pe care le-am postat au devenit un subiect foarte dezbătut în presă, provocând critici asupra lui. Eu am fost persoana care a oferit un motiv de batjocoră la adreasa acestuia pentru a doua oară. Este viața personală a lui Kai, iar el este precaut în legătura cu aceasta, dar din vina mea, el a devenit victima unor insulte. Îmi pare rău. Îmi este rușine de propria persoană. L-am rănit atât de mult pe Kai prin tweet-urile scrise din impuls și dintr-un acces de furie. Reflectez mult la fapta mea și la propria persoană. Am știut că dupa ce voi posta tweet-urile cu acele imagini, ele vor se vor răspândi peste tot. Dar când am văzut că tweet-urile mele au devenit trend pe Twitter și când am văzut cât de mare a devenit problema, a început să îmi fie frică și mi-am șters tweet-urile și contul. După ce am aflat că Uniunea Fanilor lui Kai a început să adune informații despre contul meu, m-am speriat și am vrut să le dau mesaj și să mărturisesc. Chiar dacă nu îi voi putea zice lui Kai direct, vreau să spun încă o dată că îmi pare rău.

În al doilea rând, îmi cer scuze tuturor fanilor care au fost răniți de tweet-urile pe care le-am postat. Chiar dacă știam că în acest proces vor fi rănite multe persoane, am acționat imatur crezând că voi fi tare dacă voi distribui acele poze. Sunt conștientă de faptul că eu am fost cea care a provocat toată problema [răspândirea fotografiilor cu Kai]. Prin distribuirea pozele, am rănit prea mulți oameni. Nu ar fi trebuit să mă comport în acest fel ca fan al trupei EXO. Cu toate acestea, i-am prejudiciat imaginea și reputația lui Kai, știind cât de dureroasă va fi problema. Din această cauză, regret ce am făcut și îmi pare foarte rău.

În ultimul rând, îmi cer iertare de la proprietarul cafenelei și de la toate părțile ce au avut de suferit din cauza acțiunilor mele.

 

Sursa: allkpop

 

4 gânduri despre “Kai Fan Union a forțat persoana care a dezvăluit pozele cu Kai și Krystal să își ceară scuze

Lasă un răspuns

