Onew din SHINee s-a accidentat la gleznă


Onew din SHINee s-a accidentat în timpul concertului SHINee World V.

În timp ce SHINee evolua cu melodia Ready or Not, liderul trupei, Onew, și-a pierdut echilibrul și a căzut pe scenă, rănindu-se la gleznă. După aceasta, el a părăsit scena, apoi a revenit când trupa evolua cu melodia de final, Everybody.

Când prestația trupei a ajuns la final, fanii au început să strige numele lui Onew, pentru a-l susține. Ca răspuns, el a asigurat fanii că se simte bine: ”Îmi pare rău pentru că v-am îngrijorat.”

După ce concertul s-a încheiait, liderul SHINee a declarat: ”Voiam să arăt o latură mai bună a mea, dar se pare că am fost prea entuziasmat. Îmi pare rău, am făcut o greșeală. Voi munci din greu pentru a arăta performanțe și mai bune.”

cr: vk.com

2 gânduri despre “Onew din SHINee s-a accidentat la gleznă

  1. Pingback: Comeback-ul trupei SHINee ar putea fi amânat? | Kpop Romania

Lasă un răspuns

