Wendy din Red Velvet a primit un premiu din partea lui Barack Obama?


red-velvet-wendy_1473032256_af_org

Pe 4 septembrie, Wendy din Red Velvet a apărut la emisiunea Problematic Men de a tvN, unde a vorbit despre succesele sale de la școală.

Idolul a spus: ”Începând cu clasa a 5-a, până în clasa 12-a, am locuit în Statele Unite și Canada. Când eram în liceu, am primit un premiu din partea lui Barack Obama. Atunci nu știam că acela era un premiu prezidențial”.

De asemenea, Wendy a obținut primul loc la olimpiada de matematică. În ceea ce privește studiile sale în SUA, ea spus: ”Sora mea, care este cu doi ani mai mare, a studiat în Statele Unite, înaintea mea. Era atât de fericită, încât îmi doream și eu să învăț acolo”.

cr: yesasia

Un gând despre “Wendy din Red Velvet a primit un premiu din partea lui Barack Obama?

Lasă un răspuns

