Leeteuk din Super Junior face glume despre aspectul lui Lizzy din After School?


After-School-Lizzy-Super-Junior-Leeteuk_1473146232_af_org

Leeteuk din Super Junior a spus ceva referitor la aspectul lui Lizzy din After School.

În episodul din 8 septembrie al emisiunii Please Take Care of My Vanity 2 de pe canalul FashionN, Leeteuk și Lizzy vor participa în calitate de prezentatori, pentru prima dată, alături de actrița Han Chae Young.

Emisiunea arată cum liderul trupei Super Junior a întrebat-o în mod direct pe Lizzy, dacă a făcut ceea ce a dorit, iar ea a răspus: ”M-am adresat medicului pentru ceva anume.”

”Mi-am corectat doar ochii. Mulți oameni spun că mi-am schimbat forma feței, dar nu este adevărat” – a explicat Lizzy.

Credeți că Lizzy arată diferit?

cr: yesasia

Lasă un răspuns

