Rapper-ul Black Nut a fost scos de pe scenă cu forța


Картинки по запросу Black Nut

Se pare că nu întotdeaună prestația poate fi încheiată așa cum își dorește și artistul, Black Nut este un exemplu!

În perioada 2, 4 septembrie, Back Nut a participat la un festival. Se pare că din plictiseală, rapper-ul a decis să încingă un pic atmosfera, și a început să se dezbrace pe scenă. Dar, de îndată ce Black Nut și-a dezgolit fesele, bodyguarzii l-au scos de pe scenă.

Puțin mai târziu, rapper-ul a postat pe Instagram o poză alături de bodyguarzi, cu textul: ”Arestat pentru nuditate excesivă!”

cr: vk.com

5 gânduri despre “Rapper-ul Black Nut a fost scos de pe scenă cu forța

  1. Bai. Sincer nu am mai auzit pana acum de el. Dar imi place cum gandeste. Cand am citit titlul am spus ca s-a luat la bataie cu cineva sau ceva. Dar chiar am ras. Asa faci o situatie plictisitoare, una despre care sigur se va vorbi :)))

    Apreciază

Lasă un răspuns

