Seungri din Big Bang și actrița Yang Jung Won sunt într-o relație?


Seungri_1473166355_af_org

Actrița Yang Jung Won a neagat că este într-o relație cu Seungri din Big Bang, dar a recunoscut faptul că sunt prieteni foarte buni.

În episodul din 6 septembrie al emisiunii Video Star de la MBC Every1, Yang Jung Won a vorbit despre relația pe care o are cu Seungri: ”Eu și Seungri avem o relație de nuna și dongseng. Ne-am întâlnit întâmplător, când luam masa la un restaurant, iar el a plătit pentru masa mea, fără să spună un cuvânt”.

Ea a continuat: ”Chiar dacă nu am avut bilete pentru concert, el mi-a spus că pot să-i spun dacă vreau să văd concertul.”

Când a fost întrebată dacă nu sunt într-o relație, Yang Jung Won a spus: ”Nu, vorbim informal. Știm totul unul despre altul, inclusiv și despre relațiile romantice”.

cr: yesasia

Un gând despre “Seungri din Big Bang și actrița Yang Jung Won sunt într-o relație?

Lasă un răspuns

