Rezultate sondaj + câteva cuvinte


După cum ştiţi, luna trecută am publicat un sondaj în care v-am cerut opinia legat de câteva subiecte ce ne-ar ajuta să îmbunătăţim starea blogului. Acum afişez rezultatele şi vom mai avea ceva de spus pe lângă asta.

Mai jos sunt rezultatele pentru fiecare întrebare. Dacă nu se înţelege ce scrie în imagini, daţi click pe ele.

În urma acestui sondaj m-am convins încă o dată că e greu să-i mulţumeşti pe toţi. Cel mai trist e că unii nici încercările nu le apreciază, dar în fine, pe viitor ne vom conduce după numere. În mare parte, rezultatele blogului m-au făcut un pic mai pozitivă, însă unele răspunsuri de la „other” au fost aiurea.

Voi începe pe rând, deci legat de articolele biased, am cerut o părere în general, asta nu înseamnă că trebuie să îi reproşaţi fiecărui autor că postează prea mult despre x sau y. Am impresia că unii vin aici nu ca să citească ştiri, ci ca să vadă cine şi despre ce postează. Fără supărare, dar asta nu ar trebui să vă privească în niciun fel. Sunt 20 de autori, să zicem că jumătate sunt activi pe zi, fiecare postează despre ceva aparte şi  articolele alea se amestecă, deci nu ne mai reproşaţi că sunt 100 de articole pe zi cu B.A.P, BTS sau BIG BANG. Blogul are administratori care, dacă ar fi ca pe zi să fie postate articole aproape doar cu o anumită trupă, ar sesiza imediat. Cumva, nu am văzut încă aşa ceva. Poate fi doar la traducere versurilor, când se traduce un album întreg la rând, dar asta e altceva. Sper că am încheiat definitiv acest subiect.

Legat de rubricile pe care ar trebui să le continuăm, cele care au fost populare acum desigur se vor continua, dar plănuim să reluăm şi câteva din cele mai vechi. Drama and Movie News – probabil că vom schimba titlul în română sau vom posta ştirile despre drame şi filme aparte. De asemenea, Ştiaţi Că…?, Reţete Coreene şi Funny Stuff tot e ceva ce veţi vedea pe viitor. În atenţia autorilor, în articolele cu Funny Stuff legat de trupe nu se postează doar simple informaţii despre trupă/membri, dar ceva care este amuzant. Plus am văzut un răspuns interesant la „other” şi anume cel cu versurile. Din câte ştiu eu, se mai postează versuri la piesele hip hop, dar ar fi bine-venite să fie cu nişte explicaţii pentru anumite versuri.

Legat de tipurile de articole pe blog, răspunsul a fost previzibil. Trupele sunt pe primul loc şi apoi vin restul într-o egală măsură. Aşa era practica şi până acum: mai multe articole despre trupe şi într-un număr mai puţin despre celelalte. Probabil că aşa vom şi continua.

Articolele cu dramele CCC le amân deocamndată. Chiar dacă răspunsurile au fost în mare parte pozitive, încă mă mai gândesc la acest lucru. Voi posta cândva un articol de probă şi voi vedea răspunsurile. La fel şi cu acele articole non-kpop.

La recenzii peste 80% au votat „da”. Ştiu că unii autor vor şi pot posta despre acest lucru aşa că o să încercăm. Vom face şi pentru filmele asiatice după care, în urma răspunsului, vom determina dacă le continuăm sau nu.

Cu interesul în articole mi-e clar. Apropo, persoana aia ce „nu a găsit în DEX Random Stuff şi biased”, ştii că Google nu e doar pentru teme, dar poţi afla şi chestii interesante acolo, ce nu le-ai ştiut, asta cu un singur click.

Legat de treaba pe care o fac autorii, stim că greșelile gramaticale si din neatenție persistă, dar ne străduim să îndepărtăm acest lucru. Cu traducerile fără sens nu am înțeles care e faza, dacă persoana care a scris citește asta, rog să-mi explice mai jos în comentarii.

Schimbarile pe blog: la partea tehnică ne vom mai gândi, cât despre poll-uri, ştiţi că au încetat în urma unor scandaluri aşa că încă ne gândim la asta. De amintit că nu putem schimba fontul cu care scriem (neavând cont premium) fără să schimbăm întreaga temă. Este destul de greu să schimbi un întreg blog fie el şi o dată la câteva luni. Nu toate temele se potrivesc, nu toate culorile se potrivesc şi schemele de culoare nu pot fi schimbate din cele prestabilite de temă. Un cont premium costă, având în vedere că noi facem totul gratis, nu ne permitem să dăm bani pe teme. Deci aici este destul de greu să ne punem în practică toate dorinţele aspectului deşi şi noi am vrea diferite lucruri.

Altă nuanţă, peste 60% au scris că nu comentează deloc pe blog, ceea ce e foarte trist. Iar persoana aia amuzantă ce a scris că „se teme că autorii se iau de ea” – pun pariu că tu eşti cea care se leagă de autori. Din propria experienţă şi din ce am văzut la ceilalţi, autorii NU se leagă de cei care comentează, să fim serioşi. Putem să aducem un argument unui comentariu, dar nu facem atac la persoană, nu jignim şi în general, nu trecem pragul. În schimb, unii dintre cititori atacă autorii care comentează că x joacă prost sau y are nasul mare. Şi o fac prin jignirea noastră, a autorilor, nu prin argumente sau altceva care va ţine conversaţia aia în limita bunului simţ. Şi persoanele curajoase ce trimit mesaje „drăguţe” pe ask, mai bine încetaţi şi nu ne mai ‘ameninţaţi’. De amintit că ASK-ul este pentru întrebări legate de kpop şi nu de altceva. De acum în colo nu vom mai răspunde la nimic aberant sau care nu are legătură cu kpop-ul.

Am vrut să mai vorbesc şi despre articole. Se plâng unii că nu postăm despre unele trupe pentru că nu sunt aşa populare. În general, noi traducem de pe site-urile ce scriu în engleză, dacă acolo nu găsim ştiri despre acele trupe, de unde să le scoatem? Şi dacă trupa nu face nimic, ce să scriem despre ea? Încercăm să scriem când găsim ceva şi articolele astea abia strâng 50 de vizualizări şi, desigur, niciun comentariu. Evident că prioritate au articolele şi trupele ce au un public mai mare. Se postează mai întâi ştirile importante şi apoi cele mai puţin, precum „ce culoare la tricou a purtat unnie sau oppa la aeroport”.

Vom traduce şi ştirile de scandal, că noi am tradus ce a scris site-ul x din afară, nu înseamnă că trebuie să ne înjuraţi pe noi că am tradus ştirea. Nu e vina mea că respectiva persoană a făcut ceea ce a făcut, eu doar am tradus ştirea. Este aberant să spui că „x a tradus ştirea pentru că e despre artistul y şi este de scandal că altfel nu scria despre el, ei, ea etc.”

În concluzie: Vă mulţumim pentru răspunsurile acordate şi sperăm că în continuare să ne vizitaţi blogul, sperăm că vor exista comentarii legate strict de ştiri, fără jigniri la adresa autorilor sau a altor cititori şi sperăm că veţi primi cu bine articolele  noi şi rubricile pe care le vom posta.

Save

35 de gânduri despre “Rezultate sondaj + câteva cuvinte

  1. Deci acele „cateva” cuvinte sunt pentru a-ti spune nemulțumirile cu privire la rezultatele de la poll?
    Pai nu te supara, dar de ce ai mai întrebat? Te-ai focusat pe cei care nu au răspuns asa cum doreai (care sunt putini) si ai uitat de răspunsurile pozitive.
    De exemplu la întrebarea cu articolele biased. O mulțime de oameni au spus ca nu cred ca ele sunt așa, dar tu ai ținut sa vorbești pentru cei care cred asta. Nu le vei schimba parerea oricum.

    Apreciază

    • ???????????
      Scuza-ma, dar ce ai citit tu? Am spus ca practi sunt multumita de rezultate si am scris ce vom face in continuare. Legate de articolele biased, am scris si acolo ca am cerut o parere GENERALA, nu sa se scrie in comentarii cine si despre ce scrie, ce nu se intelege din asta? Ce am scris eu acolo nu sunt nemultumirile legate de poll, ci ce s-a discutat in comentariul articolului si altele dinainte crearii lui. Jur ca voi vedeti doar ceea ce vreti sa vedeti.
      Ce, am scris la vreun poll ca nu-mi place ca at votat asa sau ca voiams a fie asa? Nu e blogul meu, tot pentru voi facem, nu avem de ce sa fim nemultumiti legat de asta, doar de raspunsul pasiv pe care il primim, respectiv comentariile.

      Apreciază

  2. Eu sunt una dintre persoanele care nu comenteaza niciodata dar chiar vreau sa va multumesc pentru tot ce faceti. Sunteti singurul blog de kpop in romana pe care il urmaresc zilnic (de minim 10 ori sa vad daca mai postati ceva :)) ) fiindca, de cateva ori, postati lucruri mai repede decat pe celelalte site-uri in engleza. Ma ajutati extrem de mult cand scrieti despre teaser-uri si comeback-uri fiindca am mereu probleme sa tin minte tot :)) Si greselile gramaticale…nu e ca si cum nu le face toata lumea. Nu toti scriem corect din prima, mai sunt greseli din graba dar se intampla si e trist ca lumea stie doar sa critice. Eu va multumesc si am sa va urmaresc in continuare, astept orice alt subiect nou ^^

    Apreciat de 2 persoane

  3. Hmm..eu mai mereu am dat explicații atunci când am crezut ca jocurile de cuvinte la versurile traduse trebuiesc explicate..sau era cazul gen ex de brand sau alte cele ..bănuiesc ca o sa încerc sa o fac mai detaliat 😀

    Apreciază

  4. Dragelor, faceti o treaba minunata pentru care va multumim infinit. Este mare lucru sa gasesti atatea stiri diverse intr-un singur loc, fara sa mai pierzi timpul cautand pe diferite site-uri, mai ales daca nu cunosti foarte bine limba engleza. Dragi autori, continuati-va treaba voluntara fara sa va lasati afectati de criticile neconstructive ale celor care, nu stiu ce inseamna sa daruiesti si sa faci bucurii celorlati fara sa astepti nimic in schimb, decat poate, un simplu multumesc.
    Mie imi sunteti de mare ajutor, deoarece nu mai pierd timpul cautand pe atatea site-uri pentru a afla ce ma intereseaza despre artistii mei preferati (cantareti si actori).
    Va doresc mult spor in tot ce faceti si bafta in noul an scolar, iar bucuriile pe care ni le faceti in fiecare zi , sa vi se intoarca inmiit.

    Apreciat de 2 persoane

  5. „Ce bine ca esti, ce mirare ca sunt!
    Doua cântece diferite, lovindu-se amestecindu-se,
    doua culori ce nu s-au văzut niciodata,
    una foarte jos, intoarsa spre pământ,
    una foarte sus, aproape rupta
    în infrigurata, neasemuita lupta
    a minunii ca esti, a-ntimplariï ca …… sunteti aici ! ” in orice forma , culoare , cu fluturasi sau fara si cu greseli cu tot …… pentru asta va multumesc <3<3<3

    Apreciat de 1 persoană

  6. Trebuia adaugat la sondaj : De ce dati thumbs down la comentarii ? Pentru ca nu suportati numele altei trupe ? Pentru ca nu s-a facut referire la articol? Pentru ca nu va convine persoana ?
    Ce curioasa as fi fost 😛

    Apreciază

  7. Tocmai mi-am dat seama cât de benefic sunt eu acestui blog.
    Aia 60% chiar nu sunteți în stare sa formulați o părere? România anului 2016= nepăsare (în general)
    Dragi cititori ce părere aveți despre o rubrica „intreaba-ti idolul” în care întrebările voastre sa ajungă la ei și sa primiți și răspunsuri?
    În locul celei care a scris „traduceri fără sens” o sa dau eu o explicație. Explicația e chiar articolul ” l a ajuns sergent”. La final ați reparat cu data eliberării… Dar cui ii pasa ca a ajuns sergent?-_-

    Cred ca aia 60% sunt speriați mai mult de mine (rău, misogin, sarcastic, vulgar), Overshade și Silvia (prea urâți)!!! Sincer sa fiu, chiar ar trebui sa li se interzică existenta ăstora…
    ( ti-am mai explicat, Silvia nu se supara! Deci lasati-l sa fie vazut! Nu Overshade ci comentariul. 😂 V-am zis ca am măritat-o pe Silvia?!? I-am găsit o alta ocupatie… I-am explicat cum „sa-si folosească mâinile pentru a face oamenii fericiți”, drept pentru care a renunțat la tastatură 😂 😂 😂 și a pus mana pe…) Sunt foarte fericit pentru ea! Sper sa te și ia de soție!
    Nici nu-l cunosc dar ii vreau răul. […] Sper doar că raiul vă avea nevoie și de unul ca mine…

    Lucy prea mișto fata asta!!! 😂
    După cum ai văzut și în rezultatul pollului, cred ca ar trebui sa-ti găsim și ție alta ocupatie.
    O, stai, la tine nu-i ocupatie e un mod de trai
    Doamne, fa ceva, cu fata asta chiar vreau sa vorbesc același grai! …
    Da, da, ăla în care „la revedere” e „pup”
    Freamăt de emoție!, desi n-am deranjat nuci un stup
    Înspăimântat!,
    nebunul
    În fata damei
    O iubește derbedeul,
    Altfel cum ar cuteza
    Sa se sacrifice pentru-a lua trofeul […]

    Iată! poetul e-un şahist
    când mai vesel, când mai trist
    care duce muza-n pat
    şi din vorbe-o face mat!

    😂 😂 😂 aberez avangardist
    Iar asta e un exemplu de comentariu fără sens! Am incheiat explicațiile! Sper ca s-a înțeles ce trebuia da se înțeleagă. Nu-l lăsați la vedere!!! Pe Overshade!

    Apreciat de 2 persoane

  8. Eu nu sunt de foarte mult timp pe acest site, dar îmi place ca va străduiți sa știm ce se întâmplă cu idolii și viața din Coreea. Sincer va mulțumesc pentru tot ceea ce faceți. Știu ca e greu sa aveți o pagina Web. Eu nu prea comentez deoarece sunt unele articole nu am ce comenta, dar le citesc pe toate. Mulțumesc pentru răspunsul dat de tine (pot sa vorbesc informal? 🙂 )

    În general, la ce am spus, va mulțumesc pentru eforturile pe care le faceți ca sa știu, cel puțin eu, ce se întâmplă cu kpop și cu tot ce tine de Coreea. 😊 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  9. Mulțumesc pentru rezultate 😊 , poll-ul e o idee buna dar puțin inutila . 👍
    Nu zic ca e nefolositor , dar rezultatele erau destul de clare . Mă refer la faptul ca întrebările cu da sau nu erau destul de inutile deoarece era clar ca unii o sa spună da și unii nu , iar voi , autorii , ați zis ca vreți sa îi mulțumiți pe toți . În schimb , la restul întrebărilor , cum ar fi ” Ce rubrici ar trebui sa continuam ? ” sau ” De ce articole sunteti cel mai mult interesați ? ” ar fi frumos sa postați din toate , cu măsură , dar sa va focusați pe cele care implica kpop .
    Mulțumesc , oricum , pentru ca v-ați pierdut timpul și i-ați făcut pe cititori sa se consume cu comentarii lungi care stârnesc controverse în cadrul știrii intitulate ” Sondaj referitor la activitatea blogului Kpop România ” 😙

    Apreciază

  10. Urmaresc blogul inca din 2013 asa ca imi pot da seama cum s-a schimbat,ma refer la articole,nu prea am fost interesata de autori chiar daca stiu cativa de atunci.S-a schimbat destul de mult datorita rubricilor noi,care se pare ca sunt tot mai cerute.
    Stiu cum e sa fi simplu cititor si sa nu comentezi la un articol,pentru ca abea de cateva luni mi-am exprimat parerea,in putine articole.Probabil,cei care nu comenteaza au ramas cu o parere proasta despre anumite persoane,si mereu cand vor sa scrie ceva se gandesc ca mai bine ar fi sa stea la locul lor si sa nu starneasca controverse sau sa fie criticate de unele persoane.Cel putin asa a fost eu mai mereu si de multe ori realizez ca mai bine nu ziceam ceva vreodata si ramaneam un simplu cititor.

    Apreciază

  11. E ok site-ul vostru e bine sa fie cu de toate asa o sa fie mai multi cititori ma refer la kpop , kdrama , Khiphop, k r&b nu toți se uita la kdrame sau toți asculta Khiphop în rest mie îmi place când intervin și autorii asa am cu cine sa schimb doua vorbe o glumita sau o informație… accesez site-ul în funcție de timpul meu liber poate o data pe zi sau 2 3 ori pe săptămână în rest sunteți ok 👌continuati tot asa 💪💪💪va salut✋

    Apreciat de 4 persoane

Lasă un răspuns

