Kidoh vorbeşte despre versurile din melodia „ROLL” ce s-ar referi la un viol


Imagini pentru kidoh iron roll

Kidoh şi Iron au primit nişte critici urâte din cauza versurilor din melodia „Roll”.

Versurile pentru „Roll” sunt următoarele:

Am auzit că ai spus „Iubitule, pur şi simplu violează-mă”
Cred că nu sunt beat şi nici nebun
Ăsta e terenul meu de joacă ce ţi-l ofer
Joacă-te cât doreşti

Dar lasă-mă să-ţi spun înainte, nu-ţi sunt iubit
Ţine minte asta, sunt posesorul tău
Sunt cuceritorul, tu eşti supusul, doar facem ce ne-a fost scris de Dumnezeu
Stai un pic, n-am să mai repet, dezbracă-te!

Treci în pat, să ne facem de cap
Lasă-mă să te învăţ ceva, cum se face de cap
Avem nevoie de un drog, drog, Super Mario
Aşa ne facem de cap, ne facem de cap

Prăpuşindu-mă între sânii tăi, stereo
Toţi vecinii mă întreabă „Unde-i petrecerea aia?”
Toată noaptea facem vroom vroom ca un Ferrari, yo
Aşa ne facem de cap, ne facem de cap

Răspunde la telefon, te sună bărbatul tău
Desigur, mâna mea îţi apucă strâns părul
Şi respiraţia ta neregulată te face o c*rvă obscenă
Te tratez ca pe o păcătoasă, reţine-ţi lacrimile

Vreau să simţi asta, să implori şi să-ţi fie ruşine
Privirea ta înlăcrimată, mă satisface
Sunt al naibii de mulţi prinţi, nu mă port ca într-o dramă
Am de gând să fiu trauma ta, gândeşte-te la mine în fiecare noapte

Treci în pat, să ne facem de cap
Lasă-mă să te învăţ ceva, cum se face de cap
Avem nevoie de un drog, drog, Super Mario
Aşa ne facem de cap, ne facem de cap

Prăpuşindu-mă între sânii tăi, stereo
Toţi vecinii mă întreabă „Unde-i petrecerea aia?”
Toată noaptea facem vroom vroom ca un Ferrari, yo
Aşa ne facem de cap, ne facem de cap

Tot ce fac e să mănânc ceva bun şi să-mi fac de cap cu pa aia
Mănânc, dorm, mă c şi din nou mănânc, dorm, mă c**, da, ăsta sunt eu, crvelor
Să ling bine, să te apuc de păr
Când totul s-a terminat, mişcă-ţi fundul în felul ăsta 

Treci în pat, să ne facem de cap
Lasă-mă să te învăţ ceva, cum se face de cap
Avem nevoie de un drog, drog, Super Mario
Aşa ne facem de cap, ne facem de cap

Prăpuşindu-mă între sânii tăi, stereo
Toţi vecinii mă întreabă „Unde-i petrecerea aia?”
Toată noaptea facem vroom vroom ca un Ferrari, yo
Aşa ne facem de cap, ne facem de cap

Asculătorii au fost şocaţi la gândul că acei doi artişti ar cânta despre violul unei fete. Cu toate astea, când controversa a început să ia amploare şi pe Twitter hashtag-ul #IronIsCancelledParty a început să devină din ce în ce mai popular, Kidoh a spart tăcerea pe contul său de Twitter spunând:

„Îmi cer scuze persoanelor ce s-au simţit jignite de versurile mele. Am primit oferta de a participa în piesa lui Iron intitulată „Roll”. Acesta m-a rugat să scriu versurile despre o dragoste nebună BDSM (sado-maso) şi pentru versul din melodia lui Iron „Iubitule, pur şi simplu violează-mă” (*violul este un act ilegal în care o persoană forţează o alta pentru a avea un act sexual împotriva voinţei acesteia) am interpretat versul în următorul fel: dacă e o relaţie de tip BDSM şi femeie îl roagă s-o violeze, nimeni nu o forţează să aibă relaţii sexuale cu el împotriva voinţei sale. Am interpretat asta ca o relaţie BDSM, nu un viol. Sunt sigur că şi Iron s-a gândit la o situaţie dintre un cuplu BDSM şi nu un viol. Din nou, îmi cer scuze persoanelor ce s-au simţit jignite de versurile mele.

Un scriitor a scris o carte despre uciderea unor oameni. Apoi mulţimea care lecturează cartea se gândesc la autor ca la o persoană ce admiră un ucigaş sau care chiar ar fi un ucigaş. Îmi cer scuze dacă v-am rănit sentimentele, dar nu am avut intenţia dată. Nici nu am avut intenţia să scriu despre viol, sunt împotriva lui şi nu am viola pe nimeni, de asemenea. Asta e realitatea. O melodie e o melodie. Dacă nu vă place melodia, vă rog, nu o ascultaţi şi dacă nu mă placeţi pe mine, dezabonaţi-vă de la contul meu şi ignoraţi-mă. Folosiţi-vă timpul pentru a urî pe altcineva. Vă mulţumesc şi îmi cer scuze fanilor ce mă susţin.”

Vedeţi melodia aici.

sursă: allkpop

6 gânduri despre “Kidoh vorbeşte despre versurile din melodia „ROLL” ce s-ar referi la un viol

  1. Woa,nu citisem versurile pentru ca inca nu apucasem sa le caut,asta ar trebui pusa la categoria aia de melodii erotice O.O Exceptand controversa,mie imi place mult albumul lui Iron si Kidoh chiar este bun la compus…din moment ce Iron l-a rugat sa scrie asa ceva si i-a placut,nu prea vad problema.

    Apreciază

  2. Copilitele astea deranjate tr sa înceteze .. În primul rând..în descrierea melodiei se spune clar despre ce e vb .. Iron si Kidoh au atins un subiect tabuu aici .ok, poate prea direct ptr unii..dar e o situație reala. Vb de fantezii care mai de care mai ciudate si cei care le au sunt priviți ciudat…fiecare judeca cum crede de cuvinta..dar nu încurajează nimeni violul aici.. O relație ciudata ..o fantezie sexuala greu de înțeles ptr unii ..nici în ochii mei nu e ceva normal..dar daca eu cred ca nu e un lucru normal aia nu înseamnă ca nu exista persoane care sunt implicate in așa cv ..

    Apreciat de 2 persoane

  3. Vroom Vroom :)))….. Ce au versurile …doar nu o cânta Iron despre floricele pe câmpii și înghețată… Adults only:))) …in lumea în care se învârt ei nu cred ca sunt fete cuminți la părinti fiecare înțelege ce vrea ….nu mai ascultati și dezabonati-vă bine zice…

    Apreciază

Lasă un răspuns

