Cereri de versuri aici


Click pe articol pentru a citi despre ce este vorba

Dacă în lista de AICI nu se află versurile pe care le doriţi vă rog să lăsaţi un comentariu mai jos şi mă voi ocupa de ele în zilele ce urmează.

Voi şterge postul în momentul în care nu vor mai exista comentarii după mai multe zile, dar cererile de versuri pot fi făcute în secţiunea de comentarii de la LyricZ.

Ştiu că au mai existat cereri neîndeplinite şi ne cerem scuze, s-au pierdut comentariile sau am uitat. Aveţi şansa să cereţi din nou şi promit că le voi traduce. Oricare dintre autori poate traduce o cerere, dar pentru că eu am scris postul mă fac responsabilă de acestea.

Cum spune şi descrierea pagini.

Pentru a găsi mai rapid trupa sau artistul căutat apăsaţi combinaţia de taste „CTRL  + F” şi scrieţi numele dorit, apoi „ENTER”. Dacă melodia pe care o doriţi nu este tradusă, lăsaţi un comentariu în secţiunea de mai jos şi ne vom asigura că va fi tradusă cât mai rapid posibil.

18 gânduri despre “Cereri de versuri aici

      • Pentru ca nu cred ca pot face articol cu ele….sunt destul de ciudate, dar asta am reusit. Este intr-un fel vorba despre o dragoste pura impartasita doar de el:

        Este mereu băiatul tocilar şi patetic
        Lucruri mărunte şi banale
        Pe care le poţi face
        Chiar dacă nu eşti genul acela de persoană

        Este un bărbat foarte rău
        Lumea mea este mică şi fără precedent
        Trăiesc în ea
        Am făcut-o pentru tine,
        Eşti un fraier

        Iubesc acel nume
        Cât de pustie îmi este viaţa
        Cât de mult ar trebui să sar
        Pentru a scăpa
        Iubesc acest zbor nebunesc spre final

        Nu pot nici măcar să merg noaptea beat
        Deci viaţa mea fără tine
        Hai să plecăm
        Voi pleca pentru a trăi ca o moluscă abandonată

        Sfâşiat, risipit, zdrenţuit, abandonat,
        Răsfăţată din cauza inimi mele
        Indiferent cum
        Indiferent cât de obosit sunt
        Iubirea mea tocilărească nu se termină

        Iubesc acel nume
        Cât de pustie îmi este viaţa
        Cât de mult ar trebui să sar
        Pentru a scăpa
        Iubesc acest zbor nebunesc spre final

        Apreciază

        • Ti-am zis azi ce mult te ador ? TE ADOR ! ❤ Pot sa te adopt ? 😀
          De-a lungul timpului am mai rugat persoane sa traduca dar …. esti cea mai tare ❤ Unde trimit prajiturile ?
          Si versurile nu sunt ciudate daca stii povestea din spatele melodiei , este autobiografica si nu este pura deloc – banuiam cam ce zice dar voiam mot-a-mot , jocurile lor de cuvinte inca ma deruteaza , coreeana mea e stric auditiva .

          Apreciază

  1. Daca se poate sa traduci si mica mea lista de cantece, ti-as ramane profund indatorata. Multumesc anticipat
    Dok2 – Girl Girl;

    • Young Boss;
    • Fantom
    • We Here
    • That’s Me (feat. Rado)
    • Illionaire (with The Quiett & Beenzino)

    – Leave Me Alone (Fuck You)
    – Best Time (In Our Life)

    • Rapstar
    • Paranormal Raptivity

    Apreciază

  2. jwalker425 incearca sa traduci si ceva de la swings
    dintre melodiile de pe noul album mai ales on my way

    myundo – sniffin’ my ambition
    bewhy- the time goes on
    the quiett feat hash swan – beautiful life ||
    illionaire – yggr

    si o sa ma mai gandesc :))
    le stiu versurile dar merita traduse in romana :’)
    fighting!

    Apreciază

Lasă un răspuns

