LyircZ: Vain Hope – Nell


Vain Hope

Imagini pentru nell vain hope

Ceva pare sufocant
Chiar dacă respir
Nu pot respira
Rămân fără suflare

În fiecare zi
Sunt ocupat să cad
Greutatea vieţii
Se presează pe umerii mei

Am nevoie de o pauză
Am nevoie de un loc
În care să respir
Am nevoie de
O conversaţie bună

Nefamiliaritatea nu este rea
Timpul care trece încet
Şi o băutură bună
Am nevoie de ele

Ar trebui să plecăm?
Să lăsăm totul şi să plecăm?
Nu îmi pasă unde
Aşa că hai să uităm totul
Acum, ar trebui să plecăm?
Ar trebui?

Ceva pare frustrant
Vreau să o spun
Dar inima îmi este închisă
Cuvintele îmi sunt blocate

În fiecare zi
Sunt ocupat să plec departe
Orice fac, alung tristeţea

În inima mea închisă
Am nevoie de cheia potrivită
Cred că există

Inima mi se zbate fără frică
Vie şi cu emoţii
Speranţă copilărească
Am nevoie de ea

Ar trebui să plecăm?
Să lăsăm totul şi să plecăm?
Nu îmi pasă unde
Aşa că hai să uităm totul
Acum, ar trebui să plecăm?
Ar trebui?

De ce este totul aşa complicat?
Răspunsul este deja aici
Dar de ce suntem încă aici?

Ar trebui să plecăm?
Să lăsăm totul şi să plecăm?
Nu îmi pasă unde
Aşa că hai să uităm totul
Acum, ar trebui să plecăm?
Ar trebui?

Un gând despre “LyircZ: Vain Hope – Nell

Lasă un răspuns

