T.O.P roagă fanii chinezi să nu mai sune la uşa lui


Big-Bang,TOP

T.O.P din Big Bang roagă fanii chinezi să nu-l mai deranjeze sunând la uşa lui în timpul nopţii.

Se pare că idolul se confruntă cu mici probleme din cauza fanilor străini. Pe 16 septembrie, acesta a scris următoarele pe Instagram: „Mă adresez fanilor mei chinezi, vă rog, nu veniţi la mine acasă…T.T soneria se aude încontinuu şi mă deranjează. Sunt speriat de moarte. Cred că mi se va opri inima. Am răbdat până acum, dar voi chema poliţia de azi înainte.”

De asemenea, a poi a sugerat: „Gwanghwamun e un loc minunat pentru turişti. E foarte frumos. Farmecul lui Kim Sejong Cel Mare este uimitor.”

sursă: allkpop

Save

Lasă un răspuns

