Hangeng îşi exprimă dorinţa de a sta din nou alături de Super Junior pe scenă


hangeng

Într-un interviu recent cu o publicaţie chinezească, fostul membru Super Junior, Hangeng, a declarat că i-ar plăcea să stea alături de grup pe scenă încă odată.

Potrivit traducerii coreene după articolul original chinezesc, Hangeng a declarat în timpul interviului, „Am avut un gând cum că ar trebui să stau pe scenă alăturid e Super Junior pentru cea de-a 10-a lor aniversare. Dacă era posibil, aş fi vrut să stau pe scenă cu ei. Pentru că aş fi vrut să le dau fanilor ceva memorabil pentru cea de-a 10-a aniversare Super Junior.

Fostul idol kpop a adăugat, „Chiar am mers în Coreea în acea perioadă şi am vorbit cu Leeteuk la telefon şi cu fostul meu manager. Dar din cauza diferitelor motive, nu am reuşit să îmi îndeplinesc visul.

Când a fost întrebat dacă i-ar plăcea să stea din nou pe scenă alăturid e Super Junior el a declarat, „Sincer, chiar m-am gândit la asta.

Ei bine, poate într-un viitor va exista o şansă pentru aceştia să se reunească.

sursa: allkpop

Lasă un răspuns

