Lee Joon spune ca e invidios pe actoria lui Nana


After-School,Nana,Lee-Joon

Lee Joon a spus că e invidios pe actoria lui Nana!

Aceasta a avut o conferinţă de presă pentru cel mai recent film al său, „Lucky„, şi în timpul acesteia, a spus ceva surprinzător: „Nana mi-a atras atenţia în ultima vreme. Am auzit că e prima dată când şi-a încercat norocul în actorie şi am fost invidios pentru că nu-mi venea să cred că e atât de bună chiar de la început.”

Vorbind despre începutul carierei sale ca idol, Lee Joon a spus: „Nu cred că am început să joc târziu. În zilele noastre, ajungi să trăieşti până la 100 de ani.”

sursă: allkpop

2 gânduri despre “Lee Joon spune ca e invidios pe actoria lui Nana

Lasă un răspuns

